اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جدال حساس هفته چهاردهم

صبا میزبان آخرین تیم لیگ برتر شد / پذیرایی از مس در آخرین بازی خانگی

تیم فوتبال صبای قم در آخرین بازی خانگی از نیم فصل نخست بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور میزبان مس کرمان شد.

صبا میزبان آخرین تیم لیگ برتر شد / پذیرایی از مس در آخرین بازی خانگی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال صبای قم بعد از این‌که با تساوی برابر ذوب‌آهن برای سومین هفته متوالی از رسیدن به پیروزی در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور محروم ماند در رویارویی با آخرین تیم جدول رده‌بندی به دنبال کسب پنجمین پیروزی این فصل است.

فوتبالیست‌های صبای قم در دیداری حساس از هفته سیزدهم بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم ذوب‌آهن اصفهان رفتند که این دیدار نیز به یکی از بازی‌های بدون پیروزی آن‌ها در لیگ منجر شد و حالا آن‌ها باید تلاش کنند که در آخرین بازی خانگی دور رفت لیگ برتر سه هفته ناکامی را به باد فراموشی سپرده و دست پر از میدان خارج شوند.

دور رفت مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، پنجشنبه این هفته وارد هفته چهارم خود خواهد شد و طبق برنامه فدراسیون فوتبال، تیم صبای قم در دیداری خانگی میزبان تیم انتهای جدولی مس کرمان خواهد بود.

شاگردان محمد مایلی‌کهن در تیم فوتبال صبای قم در حالی این هفته برابر مس کرمان به میدان می‌روند که سیزدهمین بازی از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را نیز بدون پیروزی پشت سر گذاشتند تا تنها در چهار مسابقه از 13 بازی این فصل رنگ پیروزی را دیده باشند.

فوتبالیست‌های صبای قم این هفته آخرین بازی خانگی دور رفت لیگ برتر فوتبال را برابر مس کرمان انجام می‌دهند در حالی که آن‌ها پیش از این در خانه میزبان تیم فوتبال پرسپولیس تهران بودند و همچون بسیاری از دیدارهای این فصل بازی برده را با تساوی عوض کردند.

آن‌ها پیش از رویارویی با مس کرمان در دیدار خارج از خانه برابر ذوب‌آهن اصفهان نیز بازی برده را با تساوی عوض کردند تا بدین ترتیب به سومین تساوی این فصل راضی شوند و با یک امتیاز این دیدار همچنان جایگاه دهم جدول رده‌بندی را در اختیار داشته باشند.

فوتبالیست‌های صبای قم در هفته چهاردهم از دور رفت فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در جدالی حساس در خانه پذیرای تیم فوتبال مس کرمان بوده و در هفته پایانی از دور رفت لیگ سیزدهم به مصاف سایپای البرز می‌روند.

صبای قم تاکنون از هفت بازی خانگی در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تساوی با گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس و پیروزی برابر تیم‌های ملوان بندر انزلی، فجر شهید سپاسی شیراز و راه‌آهن سورینت را در کارنامه دارد و در خانه به تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز هم باخته است.

البته شاگردان محمد مایلی‌کهن در هفت بازی خارج از خانه نیز از سد نفت تهران گذشته، با ذوب آهن اصفهان مساوی کرده و به تیم‌های استقلال تهران، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، استقلال صنعتی خوزستان و داماش گیلان باخته و در مجموع شرایط خوبی در جدول رده‌بندی لیگ برتر ندارند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول