اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوم لیگ برتر

صبای قم مقابل سایپا مشهد به میدان می‌رود

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در دومین هفته از دور رفت فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور به مصاف تیم سایپا مشهد می‌رود.

صبای قم مقابل سایپا مشهد به میدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای دور رفت از مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور بر اساس برنامه سازمان لیگ آزادگان امروز وارد هفته دوم می‌شود و طی آن تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در میهمانی تیم سایپا مشهد مقدس حضور می‌یابد.

این در حالی است که کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشورمان، اسامی داوران بازی‌های هفته دوم مسابقات لیگ برتر قهرمانی نوجوانان فوتبال باشگاه‌های کشور را اعلام کرده است و فوتبالیست‌های صبای قم در پی جبران ناکامی هفته اول به مصاف تیم سایپا مشهد می‌روند.

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم که در این فصل با مربیگری عباس رحمانی از چهره‌های قدیمی و با سابقه فوتبال قم در لیگ برتر حضور یافته است در هفته نخست بیرون از خانه میهمان تیم فوتبال نوجوانان شموشک گلستان بود و در غافلگیری با سه گل مغلوب شد.

حالا نوبت به دیدارهای هفته دوم از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور است و صبای قم در حالی که باید برای دومین بار متوالی بیرون از خانه به میدان برود، به فکر جبران شکست بازی قبل مقابل تیم سایپا مشهد صف آرایی می‌کند.

دیدار تیم‌های فوتبال نوجوانان صبای قم و سایپا مشهد در حالی امروز در مجموعه ورزشی تختی مشهد مقدس برگزار می‌شود که این دیدار را مهدی رجایی قضاوت می‌کند و در امر داوری این بازی مجتبی بنی اسدی به عنوان کمک داور اول و مرتضی محمدی به عنوان کمک داور دوم وی را یاری می‌کنند در حالی که تیم داوری این بازی همگی از خراسان جنوبی هستند.

در دیگر بازی‌های این هفته تیم شموشک گلستان که در هفته اول به صبای قم سه گل زده است در ورزشگاه هفت تیر بابل و میهمانی تیم متین بابل به میدان می‌رود، ضمن اینکه تیم نوجوانان دانش فریدونکنار در میهمانی تیم فوتبال پدیده ساری با این تیم در ورزشگاه آزادی فریدونکنار بازی خواهد کرد.

مقاومت تهران در ورزشگاه پنجم آذر تهران میزبان تیم فوتبال نوجوانان عالی حرفه‌ایی بابک مشهد است و داماش گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت از تیم تراکتور سازی تبریز میزبانی خواهد کرد، ضمن اینکه ملوان بندر انزلی از تیم شهرداری تالش پذیرایی می‌کند.

بر اساس برنامه ریزی مسئولان برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور، دیدار تیم‌های فوتبال پور البرز با شهرداری لاهیجان در ورزشگاه 22 بهمن دارآباد کرج برگزار می‌شود و روز جمعه نیز دخانیات تهران با شهرداری تبریز مسابقه می‌دهد.

انتهای پیام/2258/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول