اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان زنجان خبر داد

کاریابی برای مددجویان کمیته امداد استان زنجان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان زنجان از کاریابی برای 500 نفر از مددجویان کمیته امداد استان زنجان خبر داد.

کاریابی برای مددجویان کمیته امداد استان زنجان

منصور عبادی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در راستای توانمندسازی جامعه هدف امداد و ایجاد اشتغال پایدار برای آنها با بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی، دفاتر کاریابی موسسات و شرکت‌ها در شش ماهه نخست امسال برای بیش از 500 نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان از طریق کاریابی اشتغالزایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور به کارگیری این افراد ضمن انعقاد تفاهم‌نامه با موسسات و شرکت‌ها بسته‌های تشویقی برای موسسات کاریابی و همچنین کارفرمایانی که نسبت به اشتغال مددجویان کمیته امداد اقدام کنند، در نظر گرفته شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان زنجان اذعان داشت: بر اساس بسته‌های تشویقی مذکور برای موسسات کاریابی که نسبت به ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد کنند، 3 میلیون و 500 هزار ریال و به کارفرمایانی که نسبت به جذب جامعه هدف امداد اقدام کنند، مبلغ 7 میلیون ریال به عنوان 50 درصد حق بیمه افراد به کارگزار پرداخت می‌شود.

این مسئول در پایان با مثبت ارزیابی کردن این نوع ایجاد اشتغال برای مددجویان اذعان داشت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده تعداد اشتغالزایی انجام شده برای مددجویان نسبت به سال گذشته 100 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/73005/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول