اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ماکو:

مسئولان برای معیشت روشندلان چاره‌اندیشی کنند

امام جمعه ماکو گفت: مسئولان برای معیشت و اشتغال روشندلان جامعه باید به طور جدی چاره‌اندیشی کنند.

مسئولان برای معیشت روشندلان چاره‌اندیشی کنند

حجت‌الاسلام ایوب رنجبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آذربایجان‌غربی با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی نابینایان، اظهار داشت: در حال حاضر اشتغال یک معضل جدی و با فراز و نشیب‌های فراوان قلمداد می‌شود، ولی با این وجود باید برای رفع این چالش پیش‌روی مردم گام‌های بلندی برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه نابینایان تحصیلکرده از تبحر و تخصص‌ زیادی در رشته‌های مختلف برخوردار هستند، اضافه کرد: این بینش باید در جامعه شکل بگیرد، که افراد نابینا فقط در بعضی از ابعاد کم‌توان هستند در حالی که بین آنها افراد مستعد زیادی برای فعالیت وجود دارد.

رنجبری با اشاره به اینکه امور اداری مانند کاربری تلفن مناسب‌ترین شغل برای این قشر از جامعه محسوب می‌شود، اضافه کرد: مسئولان و سازمان‌های مردم‌نهاد باید بسترهای مورد نیاز را فراهم کنند تا روشندلان در پست‌های بی‌خطر و کم‌خطر فعالیت کرده و معیشت خود و افراد زیرپوشش را تامین کنند.

امام جمعه ماکو فرا رسیدن عید قربان و روز عرفه را به همه مسلمانان جهان تبریک گفت و اظهار داشت: باید در معابر و خیابان‌ها امکانات لازم تعبیه شود تا روشندلان و معلولان بتوانند در مراسم‌های پرفیض معنوی حضور پیدا کنند و به جمع عاشقان اهل بیت (ع) ملحق شوند.

انتهای پیام/61002/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول