اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گچساران:

وضعیت بیکاری گچساران در اولویت کاری مسئولان باشد

امام جمعه گچساران گفت: عقل، عدالت و انصاف حکم می‌کند که شهرستانی که به پنجمین ابر مخزن نفت جهان معروف شده، مشکلات عمرانی به ویژه در زمینه اشتغال این شهرستان بسیار ناچیز باشد.

وضعیت بیکاری گچساران در اولویت کاری مسئولان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک عید قربان و روز عرفه اظهار کرد: در روز عرفه عارف مطلق و کامل مولای عالم امام حسین(ع) در صحرای عرفات دعای عرفه خواند.

وی افزود: دشمنان تصور کردند که حج امام حسین(ع) ناقص می‌شود در حالی که حج بدون امام حسین(ع) ناقص شد.

حجازی ضمن عرض خیر مقدم نخستین سفر استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد به گچساران با اشاره به وجود برخی مشکلات فرهنگی در این شهرستان تصریح کرد: در زمان طاغوت مشکلات فرهنگی گچساران آزار دهنده‌تر از دیگر نقاط استان بود؛ شهرستانی که دارای شخصیت‌های لایقی بود که در برابر این مشکلات قد علم کردند و قبور مطهر شهدای قبل از انقلاب گچساران گواه این مدعی است.

وی با بیان این‌که امام جمعه بیانگر دردهای مردم است زیرا وابسته به هیچ حزب، گروه و جناحی نیست، ابراز کرد: امام جمعه وابسته به منصب والای ولایت بوده به همین خاطر باید درد مردم را به سمع نظر موثرترین افراد جامعه برساند.

وضعیت بیکاری گچساران در اولویت کاری مسئولان باشد

امام جمعه گچساران عنوان کرد: عقل، عدالت و انصاف حکم می‌کند که شهرستانی که به پنجمین ابر مخزن نفت جهان معروف شده، مشکلات عمرانی به ویژه در زمینه اشتغال این شهرستان بسیار ناچیز باشد.

حجازی ادامه داد: متأسفانه بر اساس گزارش‌های رسیده جمعیت بیکار گچساران نسبت به دیگر مناطق استان از آمار بسیار بالایی برخوردار است و انصاف حکم می‌کند وضعیت بیکاری این شهرستان در اولویت کاری مسئولان باشد.

وی با بیان این‌که گچساران باید از نظر امکانات فرهنگی و مذهبی بی‌نیاز باشد، تأکید کرد: با مطالعه و اطلاعات می‌گویم که گچساران در حوزه فرهنگی و مذهبی نیاز بیشتری نسبت به دیگر مناطق استان دارد.

حجازی متذکر شد: در زمینه فرهنگ مذهبی و فرهنگی امکانات گچساران بسیار نادر و ناچیز است که این امر تلاش استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسئولان مربوطه در زمینه افزایش امکانات فرهنگی را می‌طلبد.

انتهای پیام/82014/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول