اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت پارس‌آباد:

مذاکرات هسته‌ای با حفظ حقوق ملت ایران انجام شد

امام جمعه موقت شهرستان پارس‌آباد گفت: مذاکرات هسته‌ای با حفظ حقوق ملت ایران انجام شد و تیم مذاکره‌ کننده از این تعامل و ارتباط رضایت کامل داشت.

مذاکرات هسته‌ای با حفظ حقوق ملت ایران انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام اسدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌آباد اظهار داشت: ما در این مذاکرات شفاف و روشن دیدگاه‌های حقیقی جمهوری اسلامی ایران را تبیین کردیم و به دنیا نشان دادیم که هرگز از این مطالبات و حق و حقوق واقعی کوتاه نیامده و عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه در تمام مذاکرات دشمنان به ویژه تحرکات رژیم صهیونیستی اسباب اختلال و برخی تنش‌ها را فراهم آورده است، تصریح کرد: تا زمانی که آمریکا و غرب دنباله‌روی سیاست خصمانه صهیونیسم باشند در این مذاکرات نتایج و دستاوردهای حقیقی به دست نمی‌آید و شایسته است طرف‌های مذاکره‌کننده از خود رژیم صهیونیستی بخواهند تا سلاح‌های هسته‌ای خود را امحا کند سپس در میدان اظهار نظرهای نابخردانه وارد شود.

اسدی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هرگز از سر استیصال در این مذاکرات حضور پیدا نکرده است، خاطر نشان کرد: مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران از سر صداقت و شفافیت موضوع است چون که کوچکترین انحرافی از اهداف حقیقی به وجود نیامده است.

این مسئول در بخش دیگری از خطبه‌های نماز با گرامیداشت هفته ولایت، این هفته را فرصتی مناسب برای شناخت جایگاه امامت و ولایت توصیف کرد و ادامه داد: اگر کسی به ولایت اعتقاد نداشته باشد اعمال واجب و مستحبی او قابل قبول نیست.

وی حادثه غدیر را یادآور شد و اضافه کرد: ‌این حادثه ماجرای دلدادگی مکتب اسلام به راهنما و پیشوای صالح و شایسته است چرا که پیامبر مکرم اسلام راضی نمی‌شود امت خود را بدون رهبر و هادی صالح به حال خود رها کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه موقت پارس‌آباد یادآور شد:‌ از همین رو در حجة‌الوداع پیامبر مکرم اسلام امت را جمع می‌کند و علی (ع) را نایب و جانشین خود خطاب می‌کند که از همین رو باید این عید را عید اکبر و بزرگی بنامیم که هدایت امت به دست صالح‌ترین رهبران و هادیان افتاد.

اسدی رکن حقیقی اسلام را در استمرار راه عزتمندانه ولایت، مهدویت و روحیه عاشورایی توصیف کرد و گفت: امت اسلامی در طول تاریخ در سایه این سه اصل عظیم توانسته‌اند جامعه را از هرگونه انحراف نگه دارند.

وی در پایان سخنان خود افزود: رکن اصلی یک نظام اسلامی ولایت است و حضرت علی (ع) نیز مصداق شاخص و بارز این اصل انکارناپذیر است.

انتهای پیام/62004/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول