اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج اساتید قزوین:

سیاست «نرمش قهرمانانه» بر اقتدار کشور می‌افزاید

مسئول سازمان بسیج اساتید استان قزوین گفت: سیاست «نرمش قهرمانانه» که مقام معظم رهبری مطرح کردند بر اقتدار کشور می‌افزاید.

سیاست «نرمش قهرمانانه» بر اقتدار کشور می‌افزاید

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نشست فرماندهان بسیج اساتید استان قزوین ظهر امروز با حضور فارسی مسئول سازمان بسیج اساتید استان قزوین، امیدی جانشین سازمان بسیج اساتید این استان و مسئولان پایگاه‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های استان قزوین برگزار شد.

جلال فارسی در این نشست با مطلوب ارزیابی کردن جلسات بسیج اساتید به سفر رئیس جمهور ایران و هیئت دیپلماسی کشور به مقر سازمان ملل و بازتاب وسیع آن در دنیا اشاره کرد و افزود: تمام بحث‌ها و مطالبی که از سوی رئیس‌جمهور و در نشست سران کشورها در سازمان ملل ارائه شد؛ بر اساس نظر مثبت رهبر معظم انقلاب بود.

وی ادامه داد: زمانی که رهبر فرزانه انقلاب بحث نرمش قهرمانانه را مطرح کردند در واقع این اجازه را به رئیس‌جمهور کشور دادند تا بر اساس موازین اسلام و انقلاب و با در نظر گرفتن مصالح نظام آمادگی خود را برای تعامل سازنده و در موضع قدرت با تمامی کشورهای دنیا اعلام کند.

وی خاطرنشان کرد: حضور مقتدرانه ایران در سازمان ملل و بیان دیدگاه‌های ارائه شده توسط رئیس‌جمهور دنیا را مات و مبهوت کرد، هرچند رژیم صهیونیستی که شکست‌خورده اصلی این نشست بود با وارونه جلوه دادن مباحث این اقدام ایران را حاصل فشار تحریم‌ها تلقی کرد.

در ادامه جلسه امیدی جانشین سازمان بسیج اساتید استان قزوین در سخنانی دیپلماسی فعلی کشور را هوشمندانه و عزتمندانه دانست و آن را پیام نه سازش و نه تسلیم از سوی ایران برای دنیا قلمداد کرد.

وی عنوان کرد: امروز به برکت نظام و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری که با مطرح کردن نرمش قهرمانانه بر اساس تعامل سازنده با دنیا از موضع قدرت، ایران را به یکی از قدرت‌های بلامنازع منطقه و جهان تبدیل کرده است.

جانشین سازمان بسیج اساتید استان قزوین افزود: در دولت نهم و دهم اقتدار کشور بالا رفت و خدمات بسیاری انجام پذیرفت و به نظر مقام معظم رهبری امروز موقع بهره‌برداری از فرصت ایجاد شده است و نرمش قهرمانانه در هم‌آمیختن اقتدار و عزت است.

امیدی ابراز داشت: حضور مقتدرانه رئیس‌جمهور در سازمان ملل و سخنرانی اصولگرایانه وی به خوبی از مواضع کشور دفاع کرد؛ البته مذاکره وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر امور خارجه آمریکا نباید با تندی صورت می پذیرفت چراکه همین مسئله سبب شده تا هیاهوی شکست ایران و تسلیم در برابر تحریم‌ها از سوی رژیم غاصب اسرائیل و دشمنان به راه بیافتد‌.

این مسئول در پایان گفت: مسئولان کشور باید هوشمندانه عمل کنند و تمامی حرکاتشان بر اساس نظر رهبری باشد؛ همچنین رسانه‌ها نیز طوری عمل کنند که در آینده قدرت چانه‌زنی کشور و مسئولان بالا برود.

گفتنی است؛ در ادامه جلسه حاضران مواضع و مطالب خود را به طور جداگانه پیرامون مباحث روز ایران و جهان مطرح کردند.

انتهای پیام/77003/ت40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول