اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه اصفهان عنوان کرد

نرمش قهرمانانه یعنی طرح‌ریزی تاکتیکی برای غلبه بر دشمن

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه اصفهان گفت: چنانچه فردی از روی قدرت و با طرح‌ریزی تاکتیکی برای غلبه بر دشمن از خود نرمش انجام دهد، این نرمش قهرمانانه است.

نرمش قهرمانانه یعنی طرح‌ریزی تاکتیکی برای غلبه بر دشمن

حجت‌الاسلام علی تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان تحلیل و تفسیر خود را از نرمش قهرمانانه این‌گونه اظهار کرد: وقتی کسی در مقابل حریف خود نرمش می‌کند، دو وضعیت دارد.

وی بیان کرد: چنانچه فرد در مقابل حریف خود کوتاه بیاید و از روی ضعف نرمش کند، نرمش ذلیلانه خواهد بود و چنانچه فردی از روی قدرت و با طرح‌ریزی تاکتیکی برای غلبه بر دشمن از خود نرمش انجام دهد، این نرمش قهرمانانه است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه اصفهان تصریح کرد: نرمش قهرمانانه از سوی یک فرد به گونه‌ای خواهد بود که همه حرکات دشمن و حریف زیر نظر او باشد و زیرکانه تاکتیک‌ها و روش‌های دشمن را ارزیابی و سپس قدم بعدی را بردارد.

وی متذکر شد: دشمنان ایران و در راس آنها آمریکا، کسانی هستند که ماهیتشان برای مردم ایران بخوبی مشخص و شناخته شده است.

تقوی افزود: سیاست‌های دوگانه و عدم قابلیت اطمینان و اعتماد به آمریکا برای مردم و نظام ایران به اثبات رسیده است، مردم ایران هشت سال جنگ تحمیلی، بمباران هوایی، حملات شیمیایی، حمایت از گروهک منافقان، حمله به هواپیمای مسافربری ایران و افزایش تحریم‌ها علیه مردم حتی تحریم غذایی و دارویی را از سوی آمریکا و دولتمردان آن در دهه‌های اخیر فراموش نخواهند کرد.

وی عنوان کرد: همواره فرمایشات رهبر معظم انقلاب دقیق و حساب شده بوده است، وقتی ایشان خطاب به دستگاه دیپلماسی کشور و دولت صحبت از نرمش قهرمانانه می‌کنند، یعنی اینکه اگر نرمشی هم از سوی این افراد صورت می‌گیرد باید براساس قهرمانانه بودن و پیروزمندانه بودن ما باشد.

انتهای پیام/63001/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول