اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرودشت:

نرمش قهرمانانه رونمایی از منطق حکمت و مصلحت است

فرماندار مرودشت گفت: نرمش قهرمانانه در راستای تدابیر مقام معظم رهبری رونمایی از منطق حکمت، عزت و مصلحت برای میدان‌داری در صحنه دیپلماسی است.

نرمش قهرمانانه رونمایی از منطق حکمت و مصلحت است

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سیدحسین حسینی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور امام جمعه، فرمانده نیروی انتظامی فارس و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: مواضع مسئولان در مذاکرات ترجمان واقعی از اعلام سیاست نظام بر مبنای اصل حکمت، عزت و مصلحت مورد نظر مقام معظم رهبری بود.

وی، مشارکت 73 درصدی مردم در انتخابات را نشانه مقبولیت نظام و پشتوانه اعلام مواضع قدرتمند مسئولان در این مذاکرات دانست و ادامه داد: نرمش قهرمانانه در راستای تدابیر مقام معظم رهبری در این مذاکرات رونمایی از منطق اصولی نظام برای میدان‌داری در صحنه سیاسی و تغییر تاکتیک با حفظ استراتژی انقلاب بوده است.

فرماندار مرودشت، لابی صهیونیست را مهم‌ترین مانع شکل‌گیری توافق با 1+5 در مذاکرات هسته‌ای دانست و بیان داشت: دولت آمریکا نباید منافع ملت‌ها از جمله مردم خود را زیر پای صهیونیست‌های جنگ‌طلب ذبح کند، چراکه وجدان جامعه جهانی در برابر حق مسلم ملت ما براساس یک منطق متقن و برخوردار از پشتوانه قدرت ملی سر فرود خواهد آورد.

فرماندار مرودشت از پیگیری‌های پروژه‌های مهم در این شهرستان یاد کرد و افزود: در سال جاری با پیگیری و هماهنگی نماینده این شهرستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان فارس شروع و تکمیل عملیات توسعه گازرسانی به ده‌ها روستا از جمله منطقه محروم محمد آباد شهر مرودشت، توسعه و احداث پست برق 66 کیلوولت در دودزن محقق شد.

این مسئول ادامه داد: همچنین توسعه ظرفیت پست برق سهل‌آباد، تسریع در عملیات چهاربانده شدن جاده دودزن با خلع ید پیمانکار پیشین و ورود پیمانکار جدید، رفع مشکل وضعیت بحرانی آب شرب شهر و روستاها و پیگیری توسعه در امور بهداشت و درمان در توسعه تخت‌های بیمارستانی در شهر مرودشت با اخذ مجوز ماده 215 از طریق نماینده مجلس و ریاست دانشگاه و تکمیل عملیات بیمارستان منطقه کامفیروز به عنوان چکیده‌ای از پروژه‌های اساسی در حال انجام است.

رئیس شورای اداری شهرستان مرودشت از پیگیری و سرعت عمل در انجام زیرساخت‌های مسکن مهر این شهرستان به عنوان یک مطالبه جدی مردم یاد کرد و گفت: با توجه به مشکلات جامعه هدف این پروژه که از اقشار ضعیف جامعه هستند تمام ظرفیت مدیران مربوط در شهرستان و استان باید در راستای سرعت عمل برای تحویل این پروژه‌ها به کار گرفته شود.

انتهای پیام/2448/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول