اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

تحقیق و تفحص از پرونده بابک زنجانی ادامه دارد

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: تحقیق و تفحص از پرونده بابک زنجانی ادامه دارد چرا که در واریز دلارهای نفتی به حساب بانک‌ها ابهام وجود دارد.

تحقیق و تفحص از پرونده بابک زنجانی ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان به نقل از دفتر نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد اظهار داشت: بازگشایی دفاتر شرکت‌های نفتی خارجی در واقع یک رویکردی است که دولت جدید دارد دنبال می‌کند و از طریق دیپلماسی نفتی به دنبال خنثی کردن و بی اثر کردن تحریم‌های نفتی هستند.

وی افزود: به نظر می‌رسد این یک سیاست منطبق بر عقلانیت و کار کارشناسی نباشد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرکت‌های خارجی دنبال منافع خود هستند، خاطرنشان کرد: طبیعی است شرکت‌های نفتی در شرایط تحریم هیچ گاه تن به مذاکره و معامله با ایران نخواهند داد چرا که منافعشان به خطر می‌افتد و مورد تقبیح و برخورد کشورهای تحریم کننده قرار می‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه این شرکت‌ها شرکای مورد اعتمادی نیستند، گفت: اگر صادقانه وارد عمل شوند و در فضای برد- برد اقدامات و تعاملاتی صورت بگیرد اثر گذار است غیر از این باشد تاثیری ندارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه کمیسیون وارد بررسی این نوع مذاکرات نمی‌شود، ابراز داشت: ما با توجه به تغییر وزیر نفت و تغییرات مدیریتی این وزارتخانه  هنوز گزارش جامعی از اقدامات وزارت نفت دولت جدید را در کمیسیون دریافت نکردیم و به بررسی تصمیمات آنها ورود نکردیم.

موسوی‌نژاد درباره مشکلات جایگاه‌داران بنزین نیز یادآور شد: این معضل در کمیسیون بررسی نشده و تنها گزارشی در حد اعلام وضعیت جایگاه‌داران مطرح شد که هنوز بررسی و یا تصمیم‌گیری خاصی اتخاذ نشده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: توضیحات دولت را لازم است درباره توسعه جایگاه‌های بنزین بشنویم، اگر نیاز به کمک مجلس باشد کمیسیون وارد می‌شود و برای رفع موانع اقدام می‌کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس همچنین درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی در مجلس، گفت: تحقیق و تفحص از پرونده بابک زنجانی ادامه دارد چرا که در واریز دلارهای نفتی به حساب بانک‌ها ابهام وجود دارد.

انتهای پیام/2452/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول