اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس تأکید کرد

ضرورت رفع مشکلات زیرساختی در روستاهای محروم دشتستان

نماینده مردم دشتستان در مجلس بر لزوم رفع مشکلات زیرساختی در روستاهای محروم دشتستان تأکید کرد.

ضرورت رفع مشکلات زیرساختی در روستاهای محروم دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد شامگاه یکشنبه در نشست با روسای ادارات شهرستان دشتستان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: در مسیر خدمت‌رسانی به مردم باید به برخی اولویت‌ها توجه داشته‌ باشیم و رفع نیازهای مستضعفین جامعه یکی از آنها است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اقشار مختلف جامعه به ویژه خانواده‌های روستایی و همچنین افراد بدون سرپرست و محروم با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند که رفع مشکلات آنها بدون عزم و اراده جدی مسئولان دستگاه‌های اجرایی امکان‌پذیر نیست.

موسوی‌نژاد بیان داشت: حضور مدیران اجرایی در بین اقشار مختلف مردم یکی از راه‌های بررسی مشکلات آنها است و سبب ارائه خدمات بیشتر و جامع‌تر مسئولان به مردم می‌شود.

وی اضافه کرد: رفع مشکلات محرومین جامعه نیازمند راهکارهای خاصی است که مسئولین باید این راهکارها را شناسایی و با همت و اراده‌ای بیش از پیش این راهکارها را به مرحله اجرا درآورند.

این مسئول اذعان داشت: مسئولیت زودگذر و امانت الهی است که در برهه‌ای از زمان به ما سپرده می‌شود و خداوند این نعمت را در اختیار ما قرار داده است که بتوانیم از کار مردم گره‌گشایی کنیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: به هیچ وجه قابل پذیرش نیست که مسئولی کارها را برای مردم دشوار کند، بلکه باید کارها را برای مردم تسهیل کنیم و قوانین را به نفع مردم تفسیر کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه مدیران اجرایی صیانت از حقوق و دارایی‌های دولت است، ولی باید توجه داشته باشیم که بیت‌المال به مردم حلال است و باید از آن برای رفاه و آسایش مردم استفاده کنیم.

موسوی‌نژاد بر لزوم رفع مشکلات زیرساختی در روستاهای محروم دشتستان تاکید کرد و افزود: مشکلات زیرساختی از قبیل آب و برق و گاز و تلفن باید در روستاها مرتفع شود و همه روستاهای دشتستان باید از امکانات کافی برای زندگی عادی برخوردار باشند.

در این نشست تعدادی از مدیران و مسئولان نیز به بیان مسایل و مشکلات موجود پرداختند.

استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و استعدادهای شهرستان، لزوم تسریع در طرح‌های هادی روستایی، فراهم کردن شرایط آسان‌تر برای دریافت تسهیلات مسکن شهری و روستایی، تخصیص و توزیع عادلانه اعتبارات و امکانات و تلاش برای جذب بیشتر، رسیدگی به وضعیت نیروها و جذب امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و همچنین برخورد محترمانه با مراجعین و تکریم ویژه ارباب رجوع از جمله مطالبی بود که در این نشست مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام/2452/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول