اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس تاکید کرد

لزوم ارائه تسهیلات کم‌بهره به تولیدکنندگان دشتستان

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم ارائه تسهیلات کم‌بهره به تولیدکنندگان دشتستان تاکید کرد.

لزوم ارائه تسهیلات کم‌بهره به تولیدکنندگان دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد صبح امروز در بازدید از کارخانه جیان مرغ دشتستان اظهار داشت: دشتستان دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی در حوزه کشاورزی و دامداری است و استفاده از این ظرفیت‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: در سال‌جاری پیگیری لازم برای رفع مشکلات مرغداری‌ها و دامداری‌ها را انجام داده‌ام و امیدوار هستیم با تلاش دسته‌جمعی شاهد رفع گرفتاری‌های این مجموعه‌ها باشیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش‌های موسسین مجتمع صنعتی جیان مرغ خاطرنشان کرد: ایجاد واحدهای صنعتی در منطقه موجب رونق اشتغال و افزایش تولید شده که از چند منظر برای شهرستان سودآوری دارد.

وی بر لزوم ارائه تسهیلات کم‌بهره برای تولیدکنندگان دشتستان تاکید کرد و گفت: همواره به دنبال فراهم کردن شرایط مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی بوده‌ایم و دراین زمینه تاکنون رایزنی‌های فراوانی انجام داده‌ایم و تسهیلات کم‌بهره را برای این عزیزان فراهم می‌کنیم.

موسوی‌نژاد افزود: سرمایه‌داران و جوانان متخصص باید با تشکیل شرکت‌های تعاونی و واحدهای تولیدی به دنبال ایجاد اشتغال و کارآفرینی باشند.

وی تصریح کرد: این کشتارگاه با 100 نفر اشتغالزایی روزانه 20 تن مرغ بسته‌بندی شده تولید می‌کند که باید برای تقویت این مجموعه بیش از پیش تلاش کنیم.

موسوی‌نژاد گفت: مسئولان شهرستان باید نسبت به رفع معضلات واحدهای تولیدی اهتمام ورزند تا شاهد رونق و رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان باشیم.

مدیر و کارکنان این مجتمع صنعتی نیز با بیان مشکلات موجود خود خواستار پیگیری نماینده مردم دشتستان برای مرتفع کردن آن‌ها شدند.

انتهای پیام/2452/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول