اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

تلاش برای رفع مشکلات باید سرلوحه امور باشد

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: ایجاد وحدت و همدلی و تلاش برای رفع مشکلات باید سرلوحه امور باشد.

تلاش برای رفع مشکلات باید سرلوحه امور باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت جدید در راستای خدمات‌رسانی به مردم فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون اقدامات خوبی در رضایتمندی مردم انجام داده است.

وی افزود: ایجاد وحدت و همدلی و تلاش برای رفع مشکلات باید سرلوحه امور باشد و نباید با جوسازی و تخریب برای رسیدن به مقاصد استفاده کرد.

این نماینده مجلس بیان کرد: متاسفانه در استان بوشهر برخی از فرصت‌طلبان به نام اصلاح‌طلبان فضا را به سمتی هدایت می‌کنند که موجب اختلاف و تشنج می‌شود و فقط در راستای منفعت طلبی خودشان است.

وی با تاکید بر اینکه ما مسئولین منطقه محروم کشور هستیم و باید فقط در فکر محرومیت زدایی باشیم اذعان داشت: تلاش ما باید در رفع مشکلات مردم محروم و نیازمند باشد و نباید با رفتارهای سیاسی ناپسند به دنبال منافع گروهی، حزبی و یا شخصی خود باشیم.

رئیس فراکسیون نمایندگان استان‌های جنوبی کشور تاکید کرد: در هیچ کجای آموزه‌های دینی و ارزش‌های ما نیامده است که برای به دست آوردن منافع، پست و مقام شروع به تهمت زدن، تخریب و رفتارهای زشت و فرصت‌طلبانه کنیم.

نماینده مردم دشتستان در خانه ملت خاطرنشان ساخت: البته هرکجا و در هر جامعه‌ای که پست و مقام باشد فرصت‌طلبانی هم وجود دارند که رفتارهای ناپسند و غیراخلاقی آنها نباید خللی در روند تلاش و کوشش مسئولان ایجاد کند.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه رفتار ما در دولت آقای روحانی همانگونه است که در دولت آقای احمدی‌نژاد بود اضافه کرد: ما براساس تکلیف، ارزش‌ها و اعتقاد خود عمل می‌کنیم و سایر مدیران هم باید محکم و مستحکم مانند رزمندگان به انجام امور مردم و جامعه پرداخته و از نهایت توان و فرصت برای خدمت به مردم استفاده کنند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رای مردم به آقای دکتر روحانی رای به فرصت‌طلبان یا یک باند و حزب خاص نبود که اکنون عده‌ای وی را فقط رئیس جمهور خود می‌دانند و به دنبال سهم خواهی و فرصت طلبی هستند.

این مسئول تاکید کرد: همه باید با وحدت و همدلی و دوری از رفتارهای منفعت طلبانه در راستای رشد، توسعه و پیشرفت شهرستان که متاسفانه تاکنون محروم مانده است، گام بردارند.

انتهای پیام/2452/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول