اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

تقویت مناطق روستایی بار معیشتی مردم را از دوش دولت برمی‌دارد

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: تقویت مناطق روستایی بار معیشتی مردم را از دوش دولت برمی‌دارد.

تقویت مناطق روستایی بار معیشتی مردم را از دوش دولت برمی‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد شامگاه شنبه در آئین آغاز به‌کار پروژه آب‌رسانی به روستای بند محمد عبدالله، اظهار داشت: محرومیت‌زدایی و رفع احتیاجات جامعه مسئله مهمی است که همه مدیران باید به آن توجه داشته باشند.

وی افزود: فلسفه وجودی مسئولان در نظام اسلامی خدمت به مردم و توجه به دغدغه‌های ایشان است و تمامی مدیران نظام اسلامی باید بر این اساس فعالیت کنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فرق بین مسئولان در نظام اسلامی و نظام‌های سرمایه‌داری در این موضوع است که نظام اسلامی صرفا به منافع مردم و جامعه توجه دارد ولی در نظام‌های غیر اسلامی و سرمایه‌داری اساس کار منافع دولت است.

موسوی‌‌نژاد بیان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به روستاها توجه خاصی دارد و در استان بوشهر نیز این مساله باید با جدیت بیشتری مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: به هیچ وجه قابل قبول نیست که روستایی در استان بوشهر در حال حاضر فاقد امکانات و زیرساخت‌های اولیه زندگی امروزی مانند آب، برق، تلفن، گاز و ... باشند و ما باید به سمتی حرکت کنیم که امکانات مناطق روستایی و شهری برابر شود.

این مسئول اذعان داشت: با توجه به اینکه روستاییان در امر تولید نقش موثری دارند، توجه به این مناطق سبب تقویت بنیه اقتصادی کشور می‌شود.

رئیس فراکسیون نمایندگان استان‌های جنوبی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه به نقش روستاها در عرصه کشاورزی و دامداری تقویت مناطق روستایی به تقویت زیرساخت‌های اشتغال و تامین مواد پروتئینی و لبنی مورد نیاز کشور می‌شود.

موسوی‌نژاد بیان داشت: بهبود وضعیت معیشتی مردم نیز از دیگر دستاوردهای تقویت مناطق روستایی است و بخش اعظمی از دغدغه معیشت مردم را از دوش دولت برمی‌دارد.

وی یادآور شد: احداث خط انتقال برق در روستای بند محمد عبدالله موضوع مهمی است که در دیدارهایی که با مردم این روستا داشته‌ایم به آن تاکید جدی داشته‌اند و انتظار داریم مسئولان استان به نحوی برنامه‌ریزی کنند که هم‌زمان با اجرای پروژه آب‌رسانی شاهد انتقال خطوط برق به این روستا نیز باشیم.

موسوی‌نژاد در پایان یادآور شد: از استاندار بوشهر که در مدت حضور خود منشا برکات فراوان و محرومیت‌زدایی در استان بوشهر شده‌اند قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/2452/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول