اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری زنجان:

مدیریت جامع در مخاطرات باید مورد توجه اجرای مانورها باشد

سرپرست فرمانداری زنجان گفت: انسجام ملی، نگاه پیشگیرانه و مدیریت جامع در مخاطرات باید مورد توجه اجرای مانورها باشد.

مدیریت جامع در مخاطرات باید مورد توجه اجرای مانورها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی کاظمی  صبح امروز در مانور فرضی انفجار و قطع گاز و برق شهر زنجان با اشاره به شعار هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی اظهار کرد: باید شعار انسجام ملی، نگاه پیشگیرانه و مدیریت جامع در مخاطرات در برنامه‌ریزی‌های مختلف مورد توجه قرار گرفته و هماهنگی‌های لازم در اجرای مانورها در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: جلسات مطلوبی برای برگزاری مانورهای مختلف در سطح شهرستان برگزار شده است که نتایج آن برگزاری مانورهای بدون حادثه در سطح شهرستان بود.

سرپرست فرمانداری زنجان بررسی نقاط ضعف و قدرت را از مهم‌ترین مزایای برگزاری مانورهای فرضی عنوان کرد و افزود: باید نقاط ضعف حل و نقاط مثبت مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید نسبت به رفع نقاط ضعف اجرای مانورها اهتمام جدی داشت، افزود: برگزاری چنین مانورهایی موجب اطلاع‌رسانی لازم به مردم و مسئولان برای مقابله با حوادث مترقبه است.

کاظمی با اشاره به برگزاری مانور فرضی انفجار و قطع گاز و برق شهر زنجان افزود: این مانور از پیچیدگی خاصی برخوردار است که برگزاری مطلوب آن نتایج مثبتی دارد.

وی حضور 17 دستگاه اجرایی شهرستان را از مزایای این مانور دانست و گفت: آمادگی دستگاه‌های اجرایی در این مانور ارزیابی می‌شود.

سرپرست فرمانداری زنجان تست امکانات و تجهیزات دستگاه‌هایی اجرایی را از دیگر مزایای برگزاری مانور عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در مانورهای گذشته نتایج مطلوبی کسب شده است.

وی اطلاع‌رسانی و خدمات‌رسانی مطلوب به مردم را از دیگر مزایای مانورها عنوان کرد و افزود: تلاش برای کاهش اثرات بلایای طبیعی از دیگر نقاط قوت برگزاری مانورها است.

کاظمی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید با توجه به شعار هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی به وظایف خود به خوبی عمل کنند، افزود: آمادگی دستگاه‌های اجرایی در مانورها ارزیابی می‌شود.

وی با اشاره به ارزیابی‌هایی که تا کنون انجام شده است، افزود: نتایج ارزیابی‌ها نشان از توانمندی نیروهای دستگاه‌های اجرایی دارد.

سرپرست فرمانداری زنجان با بیان اینکه این مانور از حساسیت‌های خاصی برخوردار بود، افزود: اجرای این مانور در مرکز اصلی شهر و یکی از نقاط بافت فرسوده بر اهمیت آن افزود.

وی حضور به موقع دستگاه‌های اجرایی را نیز مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مدیریت جامع در برگزاری مانور مورد توجه بود.

انتهای پیام/73003/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول