اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار وحدتیه خبر داد

برگزاری 20 برنامه هفته مقابله با بلایای طبیعی در وحدتیه

شهردار وحدتیه از برگزاری 20 برنامه هفته مقابله با بلایای طبیعی در وحدتیه خبر داد.

برگزاری 20 برنامه هفته مقابله با بلایای طبیعی در وحدتیه

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عبدالحمید صفایی صبح امروز در آیین برگزاری مانور مقابله با زلزله در جمع دانش‌آموزان وحدتیه اظهار داشت: آمادگی برای مقابله با زلزله و سایر بلایای طبیعی امری لازم است که باید مورد توجه مسئولان و مردم قرار گیرد.

وی افزود: شهرداری وحدتیه در چند سال اخیر در راستای مقابله با بلایای طبیعی برنامه‌های مهم و ارزنده‌ای برگزار کرده که امسال نیز این روند تداوم داشته است.

شهردار وحدتیه از برگزاری 20 برنامه هفته مقابله با بلایای طبیعی در وحدتیه خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها با همکاری دستگاه‌های اجرایی و اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی وحدتیه برگزار می‌شود.

صفایی از مشارکت دانش‌آموزان در برنامه‌های هفته ایمنی خبر داد و تصریح کرد: به مناسبت هفته ایمنی و کاهش بلایای طبیعی برنامه‌های متنوع فرهنگی- آموزشی و ترویجی با هدف ارتقای آگاهی‌های عمومی و حساس‌سازی دانش‌آموزان نسبت به مخاطرات و سوانح طبیعی به ویژه زلزله برگزار می‌شود.

امام جمعه وحدتیه نیز بیان کرد: کاهش اثرات بلایای طبیعی باید با رویکردی پیشگیرانه در طول سال مدنظر همه مردم و مسئولان قرار گیرد.

حجت‌الاسلام سیدیعقوب موسوی افزود: با انجام آموزش‌های لازم و افزایش دانش مدیریت جامع بحران، باید آمادگی مقابله، بازسازی و بازتوانی را در حوادث و بلایای طبیعی احتمالی داشته باشیم.

وی گفت: هر دانش‌آموز به عنوان سرپرست و یا عضوی از خانواده می‌تواند با فراگیری توصیه‌های ایمنی و عمل به آنها جان خود و اطرافیان را در برابر خطرات ناشی از زلزله حفظ کند.

در ادامه این همایش دانش‌آموزان به قرائت مقاله در ارتباط با موضوع همایش پرداختند.

این همایش با حضور مأموران آتش‌نشانی شهر وحدتیه و ذکر توضیحاتی در مورد روش کار با ابزار آتش‌نشانی در مواقع بروز حوادث به پایان رسید.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول