اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانداری گرگان حبر داد

برگزاری نخستین نمایشگاه هفته پیشگیری از اثرات بلایای طبیعی در گرگان

معاون فرمانداری گرگان از افتتاح نخستین نمایشگاه پیشگیری از اثرات و بلایای طبیعی در شهر گرگان خبر داد.

برگزاری نخستین نمایشگاه هفته پیشگیری از اثرات بلایای طبیعی در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سلمان توشنی عصر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف اطلاع‎رسانی، آموزش و آمادگی دستگاه‎های اجرایی و مردم برگزار شد.

وی افزود: با هماهنگی مدیریت بحران فرمانداری و دستگاه‎های شرکت‎کننده، طرح لایروبی اضطراری پیشگیری از سیل و بازدید کارشناسان فنی دستگاه‎های اجرایی از تاسیسات حساس و خدمت‎رسان در این هفته اجرا می‎شود و همچنین هشدارها و نکات ایمنی در این نمایشگاه به اطلاع دستگاه‎های اجرایی و مردم می‎رسد.

مدیرعامل سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان که یکی از شرکت‎کنندگان این نمایشگاه بود نیز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گفت: هفته کاهش اثرات و بلایای طبیعی به منظور آگاهی و اطلاع‎رسانی به مردم نام‌گذاری شده است.

محمد اسفندیاری اظهار داشت: تمام دستگاه‎هایی که در ارتباط با بحران فعالیت می‎کنند در کاهش بلایای طبیعی اطلاع‎رسانی می‎کنند.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه حوادث و بلایای که اتفاق افتاده به تصویر کشیده می‎شود تا مردم بتوانند با فنون و روش مبارزه با حوادث آشنا شوند.

اسفندیاری همچنین خاطرنشان کرد: مانور زلزله با هماهنگی مدیریت بحران فرمانداری، در روستای گلند فخرآباد در این هفته برگزار می‎شود.

اداره‌کل منابع‎طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرگان، سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان، واحد خدمات شهری شهرداری گرگان، مدیریت بحران شورای هماهنگی شهرستان گرگان، اداره‌کل راه و شهرسازی استان گلستان، مرکز بهداشت گرگان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان، جمعیت هلال احمر شهرستان گرگان، شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان، شرکت گاز استان گلستان، شرکت آب منطقه‎ای استان گلستان و نمایندگی‎های بیمه ایران و آسیا دستگاه‎های اجرایی شرکت‎کننده در این نمایشگاه بودند.

20 مهرماه روز ملی «ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی» است که تا 26 مهرماه هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی نامیده می‌شود.

انتهای پیام/2307/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول