اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان:

432 مصوبه کارگروه‌های استانداری زنجان اجرایی شده است

دبیر شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان گفت: 432 مصوبه کارگروه‌های استانداری زنجان اجرایی شده است.

432 مصوبه کارگروه‌های استانداری زنجان اجرایی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابراهیم راسخی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان به عملکرد کارگروه‌های تخصصی استان در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: در سال گذشته مجموعاً 10 کارگروه با 74 جلسه مختلف تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه 632 مصوبه مختلف در این کارگروه‌‌ها مطرح شده است، تصریح کرد: از این تعداد 432 مصوبه اجرایی، 81 مصوبه در دست اقدام و پنج مصوبه اقدام نشده است.

دبیر شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان با اشاره به اینکه در سال گذشته شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان مجموعاً شش جلسه برگزار کرده است، افزود: این جلسات 217 مصوبه مختلف داشته است.

این مسئول با بیان اینکه 22 دستگاه در جلسات شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان حضور داشتند، گفت: در این میان سازمان جهاد کشاورزی با 137 مصوبه بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

راسخی اضافه کرد: مرغداری گوشتی 63 مصوبه، گوساله و گاو داری 29 مصوبه و مابقی به بخش‌های مختلف پرورش ماهی، گلخانه، کود و... اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه از 25 واحد مرغداری 22 واحد فعالیت‌ خود را آغاز نکرده است، ادامه داد: سه واحد مرغداری 25 درصد پیشرفت دارد.

دبیر شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان با اشاره به اینکه اداره‌کل میراث فرهنگی نیز 10 مصوبه داشته است، بیان داشت: دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استان نیز در این جلسات 13 مصوبه مختلف داشته است.

انتهای پیام/73008/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول