اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده آزادشهر و رامیان در مجلس:

نمایندگان مجلس و آیت‏الله نورمفیدی درباره گزینه نهایی استانداری توافق نکردند

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه پنجشنبه شب چهار نماینده مجلس با آیت‏الله نورمفیدی نماینده ولی‏فقیه در استان گلستان، گفت: طرفین در این جلسه درباره گزینه نهایی استانداری توافق نکردند.

نمایندگان مجلس و آیت‏الله نورمفیدی درباره گزینه نهایی استانداری توافق نکردند

رضا صابری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در گرگان، شایعات مربوط به توافق چهار نماینده مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با آیت‏الله نورمفیدی امام جمعه گرگان درباره انتخاب حسن صادقلو به عنوان گزینه نهایی استانداری را رد کرد.

وی افزود: این جلسه با هدف آشنایی با دیدگاه‏های نماینده ولی‏فقیه در استان گلستان در خصوص استاندار آینده برگزار شد.

هدف از این جلسه آگاهی از نظرات آیت‏الله نورمفیدی بود

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قرار بود تمامی نمایندگان استان در جلسه پنجشنبه شب با آیت‏الله نورمفیدی حضور داشته باشند که سه نفر از آنها به دلیل حضور در تهران در این جلسه شرکت نکردند.

صابری با تاکید بر اینکه جلسه با نماینده ولی‏فقیه در استان مبنای توافق بر سر گزینه خاصی برگزار نشد، ادامه داد: استاندار بالاترین مقام اجرایی استان و نماینده دولت است و تصمیمات او تاثیرات مستقیم بر سرنوشت استان می‏گذارد.

به گفته وی، بر همین اساس نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی تصمیم گرفتند تا از دیدگاه‏های نماینده ولی‏فقیه در گلستان آشنا شوند.

صورتجلسه‏ای برای حمایت از حسن صادقلو به عنوان استاندار آینده گلستان امضا نشد

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در جلسه پنجشنبه شب با آیت‏الله نورمفیدی بین چهار نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و نماینده ولی‏فقیه در گلستان در خصوص انتخاب حسن صادقلو و یا هر فرد دیگری به عنوان استاندار، صورتجلسه‏ای امضا نشد.

صابری تصریح کرد: آیت‏الله نورمفیدی در این جلسه وضعیت استان گلستان را از ابتدا تاکنون تشریح کرد.

وی با رد برخی شایعات مبنی بر اینکه جلسه چهار نماینده مجلس شورای اسلامی با نماینده ولی‏فقیه در گلستان با مخالفت سایر نمایندگان استان در مجلس مواجه شده است، اظهار داشت: هیچگونه اختلاف نظری بین نمایندگان مجلس در خصوص این جلسه وجود ندارد و هیچ شکافی هم بین نمایندگان ایجاد نشده است.

حسن صادقلو در جلسه صبح شنبه مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی حضور یافت

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی پس از کسب نظر نماینده ولی‏فقیه در استان، طبق نظر خود تصمیم‏گیری می‏کنند.

صابری اضافه کرد: طبق قرار قبلی، جلسه جمع‏بندی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ساعت هشت صبح روز شنبه، سیزدهم مهر ماه 1392، با حضور اکثریت نمایندگان در تهران برگزار و دیدگاه‏های آیت‏الله نورمفیدی به سایر اعضا منتقل شد.

به گفته وی، در این جلسه حسن صادقلو و تعداد دیگری از نامزدهای تصدی پست استانداری گلستان برای بیان دیدگاه‏های خود حضور یافتند.

وزارت کشور مجیدی را برای استانداری گلستان انتخاب کرده و نمایندگان نیز با آن مخالف هستند

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان گلستان پیش از این پنج گزینه مورد نظر خود را برای تصدی مسئولیت استانداری گلستان به وزارت کشور اعلام کرده است، از ذکر اسامی این پنج نفر خودداری کرد.

صابری تصریح کرد: وزارت کشور اعلام کرده که گزینه‏های پیشنهادی مجمع نمایندگان استان گلستان را بررسی نخواهد کرد.

وی اضافه کرد: وزارت کشور بر همین اساس احمد مجیدی معاون وزیر راه و شهرسازی را برای استانداری گلستان در نظر گرفته و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی هم مخالفت خود را در این زمینه اعلام کرده‏اند.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: استان گلستان از نظر انسانی ظرفیت‏های مناسبی دارد و دولت یازدهم باید از این ظرفیت‏ها برای توسعه و پیشرفت استان استفاده کند.

صابری تاکید کرد: استفاده از نیروهای غیربومی به مصلحت استان گلستان نیست.

انتهای پیام/83003/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول