اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی:

خراسان رضوی را از بلاتکلیفی خارج کنید/ احتمال ابقای فروزان‌مهر در استانداری

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: تقاضای نمایندگان خراسان رضوی از وزیر کشور تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر استانداری خراسان رضوی است.

خراسان رضوی را از بلاتکلیفی خارج کنید/ احتمال ابقای فروزان‌مهر در استانداری

ابوالقاسم خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: تعیین تکلیف استاندار از وظایف وزارت کشور و دولت است.

وی افزود: جایگاه مجمع نمایندگان استان در تعیین استاندار در واقع یک جایگاه نظارتی است و معمولاً نمایندگان در این مورد کمتر نظر مستقیم می‌دهند.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی افزود: آنگونه که وزیر کشور اعلام کرده و در اظهاراتش دیده می‌شود، تعامل با نمایندگان استان را در برنامه کاریش دارد و توجه به نظر مجمع نمایندگان را در صحبت‌هایش مطرح کرده است.

وی تصریح کرد: امیدوارم در عمل هم این اتفاق بیفتد و وزیر کشور به آنچه گفته است عمل کند که البته آنچه در استان‌های دیگر دیده می‌شود عمل کردن به صحبت‌هاست و به نظر می‌رسد در دیگر استان‌هایی که استاندارشان مشخص شده نظر نمایندگان استان‌ها و نماینده ولی‌فقیه جلب شده است.‌

خسروی با بیان اینکه عده‌ای در خراسان رضوی برای استانداری مطرح شده‌اند، ادامه داد: یکی از افرادی که نظر مثبت نسبت به وی وجود دارد، استاندار فعلی است و احتمال ابقای وی نیز وجود دارد اما این که تا چه میزان واقعیت دارد باید منتظر ماند و نظر وزارت کشور را دید.

وی اضافه کرد: تقاضای نمایندگان خراسان رضوی از وزیر کشور تعیین هر چه سریع‌تر استاندار جدید یا ابقای استاندار فعلی استان است.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تعیین تکلیف شدن برای ما از هر چیزی مهم‌تر است و این بلاتکلیفی به ویژه در سطح مدیریت ادارات باعث شده تا دلگرمی به کار تا حدودی کم شود.

وی گفت: فکر می‌کنم استاندار خراسان رضوی نهایتاً تا پایان مهر‌ماه مشخص شده و استان از بلاتکلیفی در این زمینه خارج شود.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول