اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کنگان، دیر و جم:

معرفی 4 گزینه استانداری بوشهر به دولت

نماینده کنگان، دیر و جم با بیان اینکه هیچ جای کشور مثل بوشهر خودزنی و تخریب نیروهای خودی وجود ندارد، از معرفی 4 گزینه نمایندگان استان بوشهر برای تصدی استانداری بوشهر به دولت خبر داد.

معرفی 4 گزینه استانداری بوشهر به دولت

حجت‌الاسلام موسی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دشتی گفت: متاسفانه هیچ جای کشور مثل بوشهر خودزنی و تخریب نیروهای خودی وجود ندارد و این به ضرر استان است.

نماینده مردم کنگان، دیر، عسلویه وجم در مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی نیرویی معرفی می‌شود در سایت‌ها نام او را می‌آورند و مخاطبان سایت‌ها صدها کامنت علیه آن شخصیت می‌گذارند و این کار درستی نیست، استان‌هایی بوده که گزینه را به دولت معرفی کرده‌اند و بلافاصله او را انتخاب کرده‌اند.

وی ادامه داد: به دوستان نماینده گفته‌ام گزینه‌ای که معرفی می‌کنید محرمانه بماند به همین دلیل چهار نفر و سپس دو نفر را معرفی کردند.

احمدی تاکید کرد: نباید نیروهای بومی که توسط نمایندگان معرفی می‌شوند را تخریب کنیم زیرا این امر موجب تضعیف جایگاه نمایندگان می‌شود.

وی افزود: از رسانه‌ها انتظار داریم استان را به سمت و سویی مدیریت کنند که گزینه مورد نظر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی‌فقیه در استان و نماینده مجلس خبرگان رهبری به عنوان استاندار معرفی شود.

احمدی تصریح کرد: چنانچه ما نیروهای بومی استان را بخواهیم تخریب کنیم نتیجه این می‌شود که نیروی غیربومی به عنوان استاندار معرفی می‌شود.

احمدی یادآور شد: باید تلاش کنیم که نیروی بومی را انتخاب کنیم که ولایتمدار باشد، با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری و نماینده ولی‌فقیه در استان و در نهایت همخوانی با تیم دولت داشته باشد.

وی گفت: متاسفانه امروز آقایانی هستند که فقط شعار می‌دهند و این سوال است که چه زیرساخت‌هایی انجام داده‌اند و این زجرآور و درد دل است و باید کاری کنیم تا استان ما از این بن‌بست‌ها بیرون بیاید تا کِی استان بوشهر باید درجا بزند.

احمدی افزود: امیدوارم بتوانیم به جایی برسیم که با یک جو آرام و صمیمی یک نیروی بومی و هم استانی را برای تصدی استانداری بوشهر معرفی کنیم که به درد مردم و جامعه برسد و مشکلات مردم را حل کند. انتظار من از شما خبرنگاران و دوستان رسانه این است که جو را آرام کنید و از تخریب نسبت به نیروهای خودی پرهیز کنید.

نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بوشهر دارای ظرفیت‌های بزرگی است، یادآور شد: زمانی که در جایی مدیریت می‌کردم مدیر رسانه‌ای بودم و تعامل خوبی هم با رسانه‌ها دارم زیرا رسانه‌ها هستند که واقعیت‌های جامعه را به مردم، جامعه و حتی جهان بین‌المللی منعکس می‌کنند.

وی اذعان کرد: امروز دنیا مجازی است و فرصت و بهترین ظرفیت برای ماست تا بتوانیم بچه‌های منطقه را به میدان بیاوریم و از آنها حمایت کنیم.

احمدی گفت: چنانچه نیروی بومی برای سکانداری استانداری بوشهر منصوب شود که با نماینده ولی‌فقیه در استان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و نخبگان هماهنگ باشند می‌توانند مسائل استان را دنبال کنند و استان را به جایگاه واقعی خود برسانند.

وی بدون ذکر اسامی گزینه‌های استانداری بوشهر یادآور شد: مجمع نمایندگان به اتفاق بعضی از نخبگان استان، نیروهای اثرگذار در استان نشستند بررسی کردند و چهار گزینه را معرفی کرده‌اند و منتظر تصمیم دولت هستیم.

احمدی گفت: انتظار ما از دولت این است که استاندار بوشهر را معرفی کنند زیرا بوشهر استانی نیست که نسبت به انتخاب استاندار آن تأخیر ایجاد شود.

انتهای پیام/6601/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول