اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

معتمدان محلات اتاق فکر استانداری هستند

استاندار البرز با تأکید بر اینکه معتمدان محلات اتاق فکر استانداری هستند، گفت: از طرح‌ها و برنامه‌های معتمدان محلات استقبال می‌شود.

معتمدان محلات اتاق فکر استانداری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی استانداری البرز،  سیدطاهر طاهری اظهار کرد: معتمدان محلات شهرها و روستاهای استان در پیشبرد اهداف توسعه استان مهم هستند.

وی ادامه داد: در این راستا از طرح‌ها و برنامه‌های معتمدان محلات شهرهای مختلف استان که به دلیل حضور مستقیم در میان مردم با مسائل و مشکلات آنان و همچنین نیازمندی‌ها و مطالباتشان در بخش‌های مختلف آشنایی کامل دارند به عنوان اتاق فکر توسعه و برنامه‌ریزی استان بهره خواهیم برد.

طاهری تصریح کرد: نقش معتمدان محلات در پشبرد اهداف توسعه‌ای استان تصمیم‌سازی است که می‌تواند مدیران را در تصمیم‌گیری‌های استان بر‌اساس واقعیت‌های موجود یاری دهد.

وی افزود: زمان به سرعت در حال گذر است و مجالی برای از دست دادن زمان نداریم بنابراین رصد موضوعات مختلف و برنامه‌ریزی دقیق و عملیاتی برای آن‌ها از جمله محورهایی است که در حال حاضر در دستور کار قرار دارد.

*در جلسات معتمدان محلات شرکت می‌کنم

استاندار البرز با تأکید بر این‌که در جلسات معتمدان محلات شرکت می‌کند، افزود: به عنوان عضو افتخاری در جلسات معتمدان محلات شرکت می‌کنم تا با نیازها و مطالبات مردم در بخش‌های مختلف آشنا شوم.

وی حضور 350 نفر معتمد محلات را ظرفیت انسانی مناسبی برای مرکز استان عنوان کرد و گفت: مجمع معتمدان محلات کرج با ظرفیت 350 عضو بالقوه است و می‌تواند با تعامل مناسب با مسئولان اثرگذاری مطلوبی در استان داشته باشد.

انتهای پیام/2302/ز/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول