اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهربازی رنگین‌کمان، با جشنواره تئاتر کودک، رنگارنگ شد

شهربازی رنگین‌کمان، با برگزاری تئاتر کودک و نوجوان رنگ و بوی جشنواره به خود گرفت.

شهربازی رنگین‌کمان، با جشنواره تئاتر کودک، رنگارنگ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، پارک بلوار ارم( شهر بازی رنگین کمان)، تجربه شیرینی را به خود دید و روز پرشوری را مشاهده کرد.

برگزاری افتتاحیه بیستمین سالگرد جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، در این پارک بزرگ، باعث جذب کودکان و نوجوانان شد و توانست لحظات شاد و پرنشاطی را برای آنان به وجود آورد.

اتوبوس شادی «عموحمید»، با ترکیب رنگ شاد خود، نشاط این جمع را دوچندان کرد و با اجرای برنامه‌های جذاب، خنده را بر روی لب های کودکان و نوجوانان نشاند.

برگزاری مسابقات مختلف از جمله شعرخوانی، زمینه مشارکت کودکان و نوجوانان در این مراسم را فراهم کرد، برنامه های طنز عموحمید از دیگر بخش‌های جذاب این مراسم بود.

تحرک و شادی بچه ها دیدنی بود، خنده لحظه ای از لبانشان دور نمی‌شد، لحظه به لحظه بر تعداد بینندگان افزوده می شد و حضور والدین با کودکان و نوجوانان، حال و هوای خاصی به مراسم بخشیده بود.

اجرای برنامه‌های طنز و هنرنمایی گروه های عروسک‌گردان، دقایق خوب و خوشی را برای خانواده ها رقم زد و توانست ساعات مفرحی را برای آنان ایجاد کند.

انتهای پیام/89002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول