اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظاتی پیش

«مل‌مل» جشنواره تئاتر کودک همدان را افتتاح کرد

لحظاتی پیش، بیستمین جشنواره بین‎المللی تئاتر کودک و نوجوان با روبان بنفش «مل‌مل» افتتاح شد.

«مل‌مل» جشنواره تئاتر کودک همدان را افتتاح کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امروز آئین افتتاح بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در خیابان جنبی مجتمع شهید آوینی برگزار شد و برنامه‌های شاد و متنوعی را برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌های همدانی رقم زد.

در این آئین که با تلاوت قرآن کریم آغاز شد، کیانوش بهروزپور، مدیر انجمن نمایشی استان همدان اجرای برنامه را بر عهده داشت و با موسیقی شاد بر روی صحنه حاضر شد.

در ادامه پس از پخش سرود ملی به صورت همزمان مدیر اجرایی جشنواره و شهردار همدان بر روی سن رفته و سخنانی را ایراد کردند.

امیررضا یوسفیان، شهردار همدان با بیان اینکه از راه دور، دست همه کودکان را می‌بوسم، گفت: امیدوارم بتوانیم فضاهای شادی را در این شهر تاریخی برای مردم فرهنگ‌دوست همدان رقم بزنیم.

خسرو بیات، مدیر اجرایی جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان نیز با اعلام اینکه همدان زادگاه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان است، اضافه کرد: از اینکه پس از سال‌ها دوری جشنواره به همدان بازگشت، خوشحالیم.

اجرای موسیقی پاپ بخش بعدی این رویداد فرهنگی بود که با اجرای آن همه بزرگترها و کوچکترها به وجد آمدند.

کوتوله‌های ایرانی با حضور بر روی سن، بخش بعدی این برنامه را بر عهده داشتند که با اجرای شاد و مسابقه برای پدران حاضر در مراسم لحظات بانشاطی را برای این شب رقم زدند.

در همین لحظه بچه‌ها در مقابل سن جمع شده و با نظم خاصی از نزدیک دست می‌زدند و هورا می‌کشیدند.

حضور خاله رویا و اجرای سرودی کودکانه نیز بر شور و نشاط این جمع افزود و وی با فرا خواندن آوا و رها دو نفر از کوتوله‌ها، باهم برای بچه‌ها برنامه‌ای را اجرا کردند.

عمو حمید و گروه ویژه وی که از شبکه همدان برای کودکان همدانی برنامه اجرا می‌کنند نیز در جمع آنها حضور یافتند و چند برنامه مجزا را برای آنها اجرا کردند.

اجرای گروه «گیگیلی» از دیگر بخش‌های این افتتاحیه بود که نمایش‌های آموزنده و سرودهای شادی را برای کودکان و نوجوانان اجرا کردند.

اما بخش ویژه‌ای که بچه‌ها ساعاتی منتظر آن بودند، حضور عروسک دوست‌داشتنی «مل‌مل» بود که در شبکه جام جم برنامه اجرا می‌کند، با حضور وی به همراه علی رمضانی به عنوان مجری، بچه‌ها لحظات شادی را تجربه کردند.

«مل‌مل» با در دست داشتن یک روبان بنفش در این مراسم حضور یافت و از مجری خواست که روبان بنفش را به جمع بچه‌ها وارد کند و از آنها خواست تا این روبان را تا انتهای مراسم ببرند تا این جشنواره افتتاح شود.

 

در همین حین روبان به جمع بچه‌ها راه یافت و یکی از کودکان همدانی با حضور در روی سن به کمک «مل‌مل» و مجری این برنامه، روبان بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان را بریدند و رسماً این جشنواره افتتاح شد.

در پایان مراسم «مل‌مل» از همه بچه‌ها برای حضور در سالن‌های نمایش دعوت کرد و از آنها خواست از برنامه‌های شاد آن استفاده کنند.

انتهای پیام/89003/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول