اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری افتتاحیه جنبی جشنواره تئاتر کودک

ساز جشنواره تئاتر کودک کوک شد

در افتتاحیه جنبی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در شهرک شهید بهشتی ساز جشنواره تئاتر کودک به همراه سایر محلات همدان کوک شد.

ساز جشنواره تئاتر کودک کوک شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امسال جشنواره تئاتر کودک و نوجوان افتتاحیه خود را در 10 نقطه که 9 نقطه آن در محلات همدان و دهمین نقطه در خیابان پرستار و جنب دبیرخانه جشنواره بود، برگزار شد.

از ساعت 15 امروز، 9 نقطه همدان شور و حال جشنواره به خود گرفت و همزمان با روز عید قربان نشاط خاصی را به کودکان و خانواده‌های حاضر در جشن 20 سالگی تئاتر بخشید.

به همراه گروه نمایشی «نیاسان» در شهرک شهید بهشتی حاضر شدیم و از ابتدای ورود حضور چند کودک که برای اجرای برنامه در بوستان خانواده حضور داشتند نظر همه به ویژه گروه نمایشی را جلب کرد.

با آماده شدن اکیپ نمایشی و نواختن ساز و دهل خانواده‌ها به همراه کودکان و نوجوانان خود در این مراسم حضور یافتند و به همراه هم نمایش «مکعب‌های رنگی» را نظاره‌گر شدند.

پس از اجرای نمایش کودکان با گروه نمایشی عکس یادگاری گرفته و کتاب‌هایی به عنوان هدیه بین این کودکان توزیع شد.

این کودکان و خانواده آنها که از این شادی و جشنواره دلخوش شده بودند، خواستار ادامه این برنامه بودند که با دعوت گروه نمایشی از آنها برای حضور در مراسم رسمی افتتاحیه جشنواره که در مقابل مجتمع شهید آوینی است، آنها شادمان شدند.

انتهای پیام/89003/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول