اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان:

گوردون واین نشان فرهنگی فرانکفورت را به شهردار همدان اهدا می‌کند

دبیر بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از اهداء نشان فرهنگی شهر فرانکفورت توسط رئیس خانه تئاتر کودک و نوجوان آلمان، به شهردار همدان خبر داد.

گوردون واین نشان فرهنگی فرانکفورت را به شهردار همدان اهدا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به نقل از ستاد خبری بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، شهرام کرمی اظهار کرد: گروه‌های آلمان در بخش بین‌المللی جشنواره بیستم حضور پررنگی دارند.

وی افزود: حضور آلمان در چند دوره جشنواره شرایطی ایجاد کرد که مسئولان هنرهای نمایشی این کشور با تئاتر ایران بیش از پیش آشنا شوند و برگزاری این جشنواره در همدان فرصت معرفی فرهنگ و تمدن این شهر را فراهم کرد.

دبیر بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان ادامه داد: زمینه‌های مشترک فرهنگی بین همدان و فرانکفورت و حضور فعال گوردون واین رئیس خانه تئاتر کودک و نوجوان فرانکفورت در سه دوره متوالی برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان، زمینه‌هایی را فراهم کرد که نشان فرهنگی شهر فرانکفورت در بیستمین دوره این جشنواره از طرف رئیس خانه تئاتر فرانکفورت به شهردار همدان اهداء شود.

وی تأکید کرد: اهداء این نشان می‌تواند شرایط تبادل اطلاعات فرهنگی هنری و تاریخی دو شهر همدان و فرانکفورت را بیش از پیش مهیا کند.

انتهای پیام/89003/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول