اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان:

سهمیه سوخت کشاورزان دشتستان کاهش چشمگیری یافته است

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان گفت: سهمیه سوخت کشاورزان دشتستان کاهش چشمگیری یافته است.

سهمیه سوخت کشاورزان دشتستان کاهش چشمگیری یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حسین قیصری صبح امروز در نشست مردم و مسئولان آبپخش با نماینده دشتستان در مجلس اظهار داشت: دشتستان دارای ظرفیت‌های قابل قبولی در حوزه کشاورزی است و استفاده از این ظرفیت‌ها گامی در راستای توسعه و پیشرفت در شهرستان است.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های کشاورزی از عوامل مهم و تأثیرگذار در توسعه زیرساخت‌های کشاورزی است و در سال‌های گذشته اقدامات ارزنده ای در این راستا در شهرستان دشتستان شاهد بوده‌ایم.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: تامین سوخت یکی از مشکلات کشاورزان این شهرستان است و از مشکلات موجود در این زمینه آگاهی کامل داریم.

قیصری بیان داشت: در بحث سوخت کشاورزی، جهاد کشاورزی تنها نقش توزیع‌کننده را به عهده دارند و میزان سوختی که در اختیار شهرستان قرار می‌گیرد را میان کشاورزان توزیع می‌کند.

وی اضافه کرد: ارائه خدمات مطلوب در زمینه سوخت‌رسانی به کشاورزان از اولویت‌های مهمی است که جهاد کشاورزی برای تحقق آن کوشیده است.

این مسئول اذعان داشت: در سطح ملی و استانی، دشتستان از نخستین شهرستان‌هایی بوده که اطلاعات کشاورزان خود را در سامانه سوخت به ثبت رسانده است.

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان عنوان کرد: ثبت اطلاعات کشاورزان در سامانه سوخت به‌منظور صدور کارت هوشمند سوخت انجام شده است و جهاد کشاورزی به تمام وظایف خود در این حوزه عمل کرده است.

قیصری بیان داشت: قبل از اجرای طرح سهمیه‌بندی سوخت کشاورزی، شاهد مصرف ماهیانه 3.5 میلیون لیتر سوخت در دشتستان بوده‌ایم و در حال حاضر 3.5 میلیون لیتر گازوئیل سهمیه‌ای است که برای سه ماه در اختیار شهرستان قرار می‌گیرد.

وی افزود: مسئولان جهاد کشاورزی به کمبود سهمیه سوخت کشاورزی شهرستان واقف هستند، ولی چاره‌ای جز توزیع سوخت تخصیصی به شهرستان نداریم.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول