اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان خبر داد

آمادگی شبکه بهداشت دشتستان برای راه‌اندازی داروخانه شبانه‌روزی در آبپخش

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از آمادگی شبکه بهداشت دشتستان برای راه‌اندازی داروخانه شبانه‌روزی در آبپخش خبر داد.

آمادگی شبکه بهداشت دشتستان برای راه‌اندازی داروخانه شبانه‌روزی در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا کهن صبح امروز در نشست مردم و مسئولان آبپخش با نماینده دشتستان در مجلس اظهار داشت: بهداشت یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه انسانی است و یکی از شاخص‌های مهم و موثر در توسعه جوامع انسانی محسوب می‌شود.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های بهداشتی به منظور فراگیری خدمات بهداشتی از عوامل مهمی است که در سال‌های اخیر در شهرستان دشتستان صورت گرفته است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: محلات قلایی، درواهی و بهرام‌آباد آبپخش در گذشته دارای ساختار خانه بهداشت روستایی بوده‌اند و پس از ارتقای آبپخش به شهر شاهد تغییر در ساختار بهداشتی آبپخش بودیم.

کهن اظهار داشت: در برخی از موارد نیز پس از بازنشستگی بهورزان خانه‌های بهداشت با توجه به شاخص‌های جمعیتی شاهد تغییر در ساختار بهداشتی مناطق هستیم.

وی عنوان کرد: شهر آبپخش از نظر بهداشتی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و هم‌اکنون شاهد فعالیت پایگاه‌های بهداشت در محلات درواهی، بهرام‌آباد و قلایی این شهر و همچنین فعالیت مرکز بهداشتی و درمانی شهید بهشتی در آبپخش هستیم.

این مسئول اظهار داشت: احداث ساختمان جدید پایگاه بهداشتی قلایی از مواردی است که در سه سال گذشته در کمیته برنامه‌ریزی به آن تاکید داشته‌ایم و پس از تامین اعتبارات شاهد تحقق این امر خواهیم بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان عنوان کرد: در بحث زمین، به‌منظور احداث ساختمان پایگاه بهداشتی قلایی مطالعات لازم صورت گرفته و زمین مورد نیاز نیز تامین شده است.

کهن ادامه داد: استقرار داروخانه شبانه‌روزی در آبپخش نیازمند اعلام آمادگی بخش خصوصی است و در صورت اعلام آمادگی هر یک از داروخانه‌های مستقر در شهر این موضوع محقق می‌شود.

وی افزود: علاوه بر فعالیت دو داروخانه خصوصی در شهر، داروخانه مرکز بهداشتی آبپخش نیز تا ساعت 22 هر شب فعال است و پس از اتمام زمان فعالیت این داروخانه بهیاران فعال در مرکز بهداشتی آبپخش اقلام داروهای اورژانسی به‌منظور ارائه به بیماران را در اختیار دارند.

انتهای پیام/2452/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول