اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان:

توسعه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری 65 کانون تخصصی فرهنگی هنری دشتستان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان از توسعه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری 65 کانون تخصصی فرهنگی هنری دشتستان خبر داد.

توسعه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری 65 کانون تخصصی فرهنگی هنری دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کرم باقری صبح امروز در نشست مردم و مسئولان آبپخش با نماینده دشتستان در مجلس اظهار داشت: فرهنگ از مهم‌ترین مقوله‌های اجتماعی است و در جوامع مختلف باید دیدگاه کارشناسی و دقیق نسبت به بحث فرهنگ وجود داشته باشد.

وی افزود: توسعه فرهنگی شهرستان دشتستان رویکرد مهمی است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال‌های اخیر به آن توجه داشته و به طرق مختلف در راستای تحقق این مساله تلاش کرده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: توسعه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری حوزه فرهنگ دشتستان رویکرد مهمی است که در سال‌های گذشته شاهد آن بوده‌ایم و نتایج این اقدامات برای مردم مشهود است.

باقری بیان داشت: تقویت نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش مساله‌ای است که از بدو تاسیس این اداره در دستور کار مسئولان فرهنگ و ارشاد دشتستان قرار داشته و با تمام توان در این زمینه تلاش کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: در بحث تجهیز امکانات اداری همکاری بسیار خوبی با این نمایندگی داشته‌ایم و بر اساس اطلاعات موجود طی یک سال گذشته بالغ بر 100 میلیون ریال به‌منظور تهیه امکانات تصویری این نمایندگی صرف اعتبارات مالی داشته‌ایم.

این مسئول با تاکید بر غنای منابع کتاب نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش اذعان داشت: در بحث منابع کتابخانه‌ای نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش از غنای بالایی برخوردار است و کتب درخواستی شهرهای مجاور آبپخش نیز از انبار کتاب این نمایندگی تامین شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان عنوان کرد: وجود دو انجمن و 9 کانون فرهنگی و هنری فعال در شهر آبپخش از پتانسیل‌های بالای فرهنگی است که این شهر در خود جای داده است.

باقری بیان داشت: همانطور که در ماه‌های قبل نیز به بخشداران شش گانه دشتستان اعلام کرده‌ایم، آمادگی کامل به‌منظور ایجاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در سراسر شهرستان دشتستان وجود دارد.

وی افزود: طبق مشاهدات و بررسی‌های صورت گرفته کانون‌های فرهنگی و هنری آبپخش از فعال‌ترین کانون‌های دشتستان هستند و کانون صاحب‌الزمان (عج) آبپخش طی سال‌های اخیر عملکرد مطلوبی در این زمینه داشته است.

باقری از توسعه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری 65 کانون تخصصی فرهنگی هنری دشتستان خبر داد و گفت: در سال جاری این مهم با همکاری همه مسئولان محقق می‌شود.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول