اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست با مردم آبپخش مطرح شد

ارائه 80 پیشنهاد بودجه‌ای توسط نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از ارائه 80 پیشنهاد بودجه‌ای در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

ارائه 80 پیشنهاد بودجه‌ای توسط نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد صبح امروز در نشست با مردم و مسئولان آبپخش اظهار داشت: نمایندگان مردم باید خود را ملزم به پیگیری مشکلات و دغدغه‌های مردم بدانند و با تمام وجود در این مسیر تلاش کنند.

وی افزود: منتخبین مردم در حقیقت سخنگوی عموم جامعه هستند و باید مطالبات و خواسته‌های مردم را به مسئولان و مدیران اجرایی برسانند و از این طریق برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم عزم خود را به‌کار گیرند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هر اندازه نمایندگان مردم ارتباط قوی‌تر و بیشتری با مدیران و دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف داشته باشند، توانمندی آنرا دارند که به نحو مطلوب‌تر به درخواست‌ها و مطالبات مردم پاسخ دهند.

موسوی‌نژاد بیان داشت: اتخاذ و ارائه راهکارهای صحیح در ارتباط با رفع مشکلات و مسائلی که مردم با آن مواجه هستند باید سرلوحه نمایندگان مردم در پیگیری‌ها و فعالیت‌ها باشد.

وی با تاکید بر اینکه انتظارات مردم از نمایندگان باید منطبق بر قانون و اختیارات قانونی ایشان باشد، اضافه کرد: طبق قانون اساسی وظیفه نماینده مجلس نظارت و قانون‌گذاری است و اقدامات نمایندگان باید در این چارچوب صورت بگیرد.

این مسئول اذعان داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی از طریق طرح‌ها و لوایحی که به مجلس ارائه می‌شود می‌توانند برای احیای حقوق مردم تلاش کنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از ابتدای حضور در مجلس تاکنون در ارتباط با تمامی طرح‌ها و لوایحی که به مجلس ارائه می‌شود نطق داشته‌ام و در دفاع از حوزه انتخابیه با برخی از موارد مخالفت کرده و یا موافقت خود را با آنها اعلام کرده‌ام.

موسوی‌نژاد بیان داشت: شناخت خلا‌های موجود در جامعه و ارائه طرح‌ برای رفع این مشکلات به مجلس شورای اسلامی از راهکارهایی است که نمایندگان از طریق آن می‌توانند مشکلات حوزه انتخابیه خود را رفع کنند.

وی اضافه کرد: ارائه 80 پیشنهاد بودجه‌ای، 11 طرح به مجلس شورای اسلامی و مشارکت در 62 طرح گروهی ارائه شده به مجلس شورای اسلامی بخشی از عملکردی است که در 16 ماه گذشته در حوزه قانون‌گذاری داشته‌ام.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از ابزار نظارتی همچون تذکرهای کتبی و شفاهی، سوال، استیضاح و ... نیز از اختیارات قانونی نماینده است که از طریق آن می‌تواند برای دفاع از حوزه انتخابیه تلاش کند.

موسوی‌نژاد بیان داشت: در طول حضور در کسوت نمایندگی مجلس شورای اسلامی مطالبات مردم و شوراهای اسلامی، همه مسایل شهرستان، جز در مواردی که منع قانونی داشته است را پیگیری کرده و به نتیجه مطلوب رسانده‌ام.

وی با اشاره به وسعت بالای شهرستان دشتستان، افزود: شهرستان دشتستان از 200 روستا و 9 شهر تشکیل شده است، از این رو مشارکت همه مسئولان به‌منظور رفع مشکلات و موانعی که مردم با آنها مواجه هستند، ضروری است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: انتظار داریم شوراهای اسلامی با جدیت مسائل شهرها و روستاهای دشتستان را پیگیری کنند و آنجا که با مشکل مواجه شدند، به نمایندگان مجلس شورای اسلامی مراجعه کنند.

موسوی‌نژاد با انتقاد از برخوردهای سیاسی با مسائل مختلف ابراز داشت: نباید اقدامات مسئولان را زیر سوال ببریم و با برخوردهای سیاسی تمامی فعالیت‌های صورت گرفته را نادیده بگیریم.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول