اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم:

ماهان تندیس قم به اردوی آماده‌سازی بابلسر می‌رود

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم از اعزام این تیم به اردوی آماده‌سازی یک هفته‌ای در منطقه خوش آب و هوای بابلسر خبر داد.

ماهان تندیس قم به اردوی آماده‌سازی بابلسر می‌رود

محمدجعفر عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تیم ماهان تندیس قم برای اینکه بتواند در ادامه لیگ برتر با کسب نتایج بهتر خود را به جمع مدعیان قهرمانی در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نزدیک کند، سعی دارد از تعطیلی لیگ برتر به بهترین نحو بهره‌برداری کند.

وی ادامه داد: تمام تلاش این روزهای مدیریت، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتسال ماهان تندیس قم این است که تیم بسیار قوی‌تر و منسجم‌تر در ادامه بازی‌های لیگ برتر به مصاف حریفان رود و بدین ترتیب خواسته فوتسال دوستان قمی که حضور در جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر است را برآورده کند.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم افزود: تا کنون شش هفته از بازی‌های نیم فصل نخست مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور سپری شده و این تیم هفته به هفته به مرز آمادگی مطلوب نزدیک‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: شرایط تیم خوب است چون مدیریتی قوی به عنوان حامی و پشتیبان در کنار این تیم قرار دارد و مردم قم که عاشق فوتسال هستند نیز در این فصل به خوبی مشوق این تیم بوده‌اند تا ماهان تندیس ان‌شاءالله روز به روز بهتر از گذشته در مقابل حریفان صف آرایی کند.

عابدی با بیان اینکه این تیم با برخورداری از بازیکنان مستعد و توانمند فوتسال کشور که همگی از نیروهای بومی هستند، می‌تواند مدعی قهرمانی در لیگ برتر باشد، اضافه کرد: اردوی آماده‌سازی که قرار است از هفته آینده در بابلسر برپا شود به افزایش آمادگی تیم کمک بیشتری نیز خواهد کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فاصله ما با تیم صدرنشین جدول رده‌بندی تنها چهار امتیاز است و 20 هفته نیز به پایان لیگ فاصله داریم، ماهان تندیس قم هنوز هم می‌تواند یکی از مدعیان قهرمانی باشد چرا که چند بازیکن با قابلیت حضور در تیم ملی فوتسال هم اکنون عضو تیم ماهان تندیس قم هستند و بسیاری از تیم‌ها حسرت داشتن این بازیکنان را دارند.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم در پایان با اشاره به زمان و نحوه برپایی اردوی آماده‌سازی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در بابلسر اظهار داشت: این اردو از روز شنبه بیست و هفتم مهر ماه آغاز می‌شود و با حضور تمام بازیکنان تیم به جز علیرضا وفایی که همراه تیم ملی کشورمان در برزیل به سر می‌برد، به مدت یک هفته در بابلسر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول