اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته ششم لیگ برتر فوتسال

ماهان تندیس قم در میهمانی دبیری تبریز به میدان می‌رود

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در میهمانی تیم فوتسال دبیری تبریز به میدان خواهد رفت.

ماهان تندیس قم در میهمانی دبیری تبریز به میدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته ششم از دور رفت پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با انجام سه دیدار از روز پنجشنبه هجدهم مهرماه آغاز می‌شود ولی دیدار حساس تیم‌های ماهان تندیس قم و دبیری تبریز روز جمعه در تبریز به انجام خواهد رسید.

این در حالی است که تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفته پنجم این بازی‌ها در دیداری خانگی برابر تماشاگران قمی با پیروزی برابر تیم هلال احمر آذربایجان شرقی به صدر جدول پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نزدیک شد.

در حالی که هشت هفته به پایان بازی‌های دور رفت لیگ پانزدهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور باقی‌مانده است، دیدارهای هفته ششم حساس‌ترین جدال را بین تیم‌های دبیری تبریز و ماهان تندیس قم خواهد داشت، مسابقه‌ای که هر کدام از 2 تیم برنده باشند با صدرنشینی به استقبال تعطیلات لیگ برتر می‌روند.

ماهان تندیس قم در هفته پنجم با عبور از سد حریف تبریزی خود بار دیگر جایگاه خود را در راه رسیدن به بالای جدول و مدعیان قهرمانی تقویت کرد ولی دبیری تبریز در میهمانی گیتی پسند اصفهان متوقف شد تا فرصت را به تیم‌هایی نظیر میثاق و ماهان تندیس قم برای نزدیک شدن به صدر جدول بدهد.

در پنجمین هفته از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور، تیم فوتسال ماهان تندیس قم در سومین بازی داخل خانه خود در رقابت‌های لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم هلال احمر آذربایجان شرقی پیروز شد و در رده سوم لیگ برتر قرار گرفت.

ماهان تندیس قم که در چهار بازی قبل خود از هفته‌های سپری شده از دیدارهای دور رفت لیگ پانزدهم موفق به کسب 2 پیروزی، یک باخت و یک تساوی شده بود در میزبانی از تیم هلال احمر تبریز به برتری چهار بر سه رسید تا موقعیت بسیار خوبی برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل به دست بیاورد.

اما طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، دیدار فوتسالیست‌های ماهان تندیس قم در مقابل تیم دبیری تبریز روز جمعه نوزدهم مهرماه از ساعت 16:30 در تبریز برگزار خواهد شد، دیداری که بین تیم‌های اول و سوم جدول برگزار می‌شود.

این در حالی است که امسال مسابقات فوتسال لیگ دسته برتر قهرمانی باشگاه‌های کشور با حضور 14 تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و در پایان تیم قهرمان لیگ پانزدهم به رقابت‌های فوتبال قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا صعود می‌کند.

هم‌اکنون در جدول رده‌بندی تا پایان هفته پنجم بازی‌های دور رفت لیگ پانزدهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور تیم فوتسال ماهان تندیس قم با کسب 10 امتیاز از پنج بازی در رده سوم ایستاده است و دبیری تبریز با 12 امتیاز در رده اول جای دارد و میثاق با 11 امتیاز دوم است.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول