اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رسولی در گفت‌و‌گو با فارس:

ماهان تندیس نماینده قم در جام حذفی فوتبال بانوان کشور شد

سرمربی تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم از حضور این تیم به عنوان نماینده قم در مسابقات فصل جدید جام حذفی فوتبال بانوان کشور خبر داد.

ماهان تندیس نماینده قم در جام حذفی فوتبال بانوان کشور شد

آمنه رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: تیم ما مراحل پیشرفت خود در فوتبال بانوان کشور را از دسته‌های پایین مسابقات لیگ فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور آغاز کرده است و خوشبختانه امروز یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول محسوب می‌شویم.

وی ادامه داد: دختران و بانوان مستعد و توانمند بومی اسکلت اصلی تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم را تشکیل می‌دهند و از مدیران مجتمع تفریحی و توریستی ماهان تندیس نیز صمیمانه به خاطر حمایت‌هایی که از این تیم دارند، تقدیر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم افزود: اعتمادی که مجموعه ماهان تندیس به این تیم کرده برای ما ستودنی است و امیدوارم با عملکرد خوبی که دختران و بانوان شایسته تیم ما در مسابقات پیش رو از خود نشان می‌دهند، بتوانیم این حمایت‌ها را جبران کنیم.

وی ادامه داد: با وجود برخی محدودیت‌ها ما در سال گذشته توانستیم تیم را به رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور و به مصاف حریفان بفرستیم و با تحمل سختی‌های فراوان این تیم به لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور صعود کرد.

رسولی تصریح کرد: اکنون تنها یک گام تا رسیدن به بالاترین سطح مسابقات باشگاهی فوتبال بانوان در کشور یعنی لیگ برتر باقی‌مانده است و بانوان فوتبالیست قم باید از آذرماه امسال در رقابت‌های لیگ دسته اول این رشته ورزشی تمام توان خود را برای صعود به لیگ برتر به کار بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: بانوان فوتبالیست عضو تیم ماهان تندیس قم برنامه‌های آماده‌سازی خود را رسماً آغاز کرده‌اند و با انجام تمرینات منظم سعی می‌کنند شروع پرقدرتی در فصل جدید بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور داشته و برای نخستین بار فوتبال قم را در لیگ برتر بانوان کشور صاحب یک نماینده کنند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم در ادامه از حضور این تیم در مسابقات امسال جام حذفی فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور خبر داد و یادآور شد: این رقابت‌ها با حضور تیم‌هایی از دسته‌های مختلف برگزار می‌شود و تیم ما نیز با تمام توان به میدان خواهد رفت.

وی با بیان این‌که مسابقات جام حذفی فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور امروز قرعه‌کشی می‌شود، تصریح کرد: جلسه قرعه‌کشی رقابت‌های جام حذفی فوتبال بانوان با حضور نمایندگان 29 تیم حاضر در فوتبال کشور امروز دوشنبه پانزدهم مهرماه برگزار می‌شود.

رسولی که به عنوان نماینده باشگاه ماهان تندیس قم در این قرعه‌کشی حضور می‌یابد، افزود: جلسه قرعه‌کشی دومین دوره جام حذفی فوتبال بانوان کشور با حضور نمایندگان 11 تیم لیگ برتری، هشت تیم دسته اولی و 9 تیم دسته دومی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول