اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلایه‌های مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از نمایندگان استان:

دلیل انتقادات نمایندگان ایستادگی من برابر خواست‌های ناحق است/ تسلیم آقایان نمی‌شوم

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه برخی نمایندگان این استان در عزل و نصب مدیران ورزش دخالت می‌کنند گفت: ایستادگی من برابر خواست‌های ناحق علت انتقادات است.

دلیل انتقادات نمایندگان ایستادگی من برابر خواست‌های ناحق است/ تسلیم آقایان نمی‌شوم

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهران تیشه‌گران شامگاه سه‌شنبه در جمع نمایندگان رسانه‌های گروهی کردستان و در محل اداره‌کل ورزش و جوانان این استان به بیان پاره‌ای سخنان در خصوص عملکرد نمایندگان کردستان پرداخت.

تیشه‌گران در این نشست که گلایه‌های وی بر آن سایه افکنده بود، گفت: نمایندگان را حامی می‌دانیم و آنها باید در زمینه‌های مختلف از جمله ورزش به استان کمک کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه من به عنوان یک مدیر از عملکرد نمایندگان رضایت ندارم گفت: آنها تقاضاهایی دارند و حتی برخی درخواست عزل و نصب مدیران ورزش و جوانان در شهرستان‌ها را دارند که با مقاومت من مواجه می‌شوند.

تیشه‌گران با بیان اینکه از آن دسته مدیرانی نیستم که بنا به خواست و میل دیگران کاری انجام بدهم اظهار کرد: نمایندگان باید تلاش کنند باری از روی دوش مدیر بردارند نه آنکه بار روی شانه او بگذارند.

وی ضمن تکذیب سخنان مرادی نماینده سنندج در مجلس نهم که گفته است هفته آینده با سرپرست وزارت و مدیرکل ورزش و جوانان کردستان جلسه خواهیم داشت اظهار کرد: قرار بود مجمع نمایندگان استان هفته گذشته در حضور سرپرست وزارت به بیان مشکلات و درخواست‌های استان بپردازند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان افزود: متأسفانه از جمع 6 نماینده این استان تنها نمایندگان سقز و مریوان در این جلسه حضور یافتند و سایرین وقتی برای پرداختن به امورات ورزش نداشتند.

تیشه‌گران با یادآوری درخواست‌های مکرر قادرمرزی نماینده قروه و دهگلان در رابطه با تغییر رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان گفت: با وجود مقاومت‌های بسیار من در این باره در نهایت تصمیم به این کار داشتم.

وی افزود: اما پس از آنکه هیئت‌های ورزشی قروه از این موضوع مطلع شدند به نشانه اعتراض نزد قادرمرزی مراجعه می‌کنند که در آنجا وی با رد درخواست تغییر آن مدیر از سوی خود، مسئولیت این کار را به عهده من انداخته است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه باید روشن شود چه کسی واقعیت را می‌گوید و چه کسی به مردم دروغ می‌گوید گفت: حاضرم در حضور رسانه‌ها با یکدیگر رودررو شویم.

تیشه‌گران با طرح این پرسش که نمایندگان کردستان برای پیشرفت ورزش این استان چه کاری انجام داده‌اند، اظهار کرد: علوی نماینده سنندج بیش از سایرین و سپس کریمیان و بیاتیان نمایندگان بیجار و مریوان در این راستا فعالیت‌هایی نسبتاً مناسبی انجام داده‌اند اما 3 نفر دیگر به هیچ عنوان اقدامی صورت نداده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه هر لحظه آمادگی کنار رفتن از مسئولیت فعلی را دارم گفت: تا زمانی که این وضعیت وجود داشته باشد هر فرد دیگری نیز بیاید شرایط تغییر نخواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با گلایه از انتقادات مطرح شده از سوی نمایندگان گفت: اداره‌کل چه کوتاهی انجام داده است و آیا بودجه‌ای داشته‌ایم که در راه پیشرفت ورزش هزینه نکرده باشیم؟

تیشه‌گران با بیان اینکه نمایندگان باید به صحبت‌های خود متعهد باشند گفت: برخی مدیران چون عاشق میز و صندلی هستند با کوچکترین فشار تسلیم آقایان می‌شوند اما من از این گروه نیستم.

وی افزود: اگر قرار بر رفتن من باشد خودم کنار می‌روم و نمایندگان نمی‌توانند مرا بردارند، هر کس بگوید ما برای مدیرکل ورزش و جوانان تعیین تکلیف می‌کنیم غرض‌ورز است و دلیل آن هم اصرار بر عزل و نصب‌هایی است که من زیر بار نمی‌روم.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه باید دلیل و برهان پشت انتقادات وجود داشته باشد اظهار کرد: زمانی که پروژه‌ها به علت نبود بودجه و اعتبار تعطیل است چه کاری از دست مدیر بر‌می‌آید.

تیشه‌گران خاطرنشان کرد: تاکنون چندین بار پیش آمده که نمایندگان پاسخگوی تلفن‌های من به عنوان مدیرکل نیستند، حال چگونه به مردم به عنوان موکلان خود جواب می‌دهند.

تیشه‌گران تصریح کرد: همچنان که اکنون در مورد گذشتگان قضاوت می‌شود در آینده نیز مردم در خصوص عملکرد ما قضاوت خواهند کرد.

انتهای پیام/79012/ک40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول