اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ کاراته جوانه

کاراته‌کاهای قزوینی دو پیروزی و یک شکست کسب کردند

در ادامه رقابت‌های لیگ کاراته جام جوانه، کاراته‌کاهای استان مقابل رقیبان خود به روی تاتامی رفتند و دو پیروزی و یک شکست را تصاحب کردند.

کاراته‌کاهای قزوینی دو پیروزی و یک شکست کسب کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هفته آخر دور رفت و هفته اول دور برگشت لیگ کاراته جام جوانه در حالی با برگزاری بیست و هشت  دیدار در سالن شهید کبکانیان برگزار شد که تیم‌های هیئت کاراته قزوین (الف) و هیئت کاراته قزوین (ب) که به عنوان نمایندگان استان در این رقابت‌ها حاضر بودند مقابل رقیبان خود به دو پیروزی و یک شکست دست پیدا کردند.

تیم هیئت کاراته قزوین (الف) که در گروه چهارم این رقابت‌ها با تیم‌های شهرداری ساوه، هیئت کاراته البرز، باشگاه مقدم تهران، تجهیزات رزمی

سامکوه و هیئت کاراته اسلامشهر هم‌گروه است، در دو دیدار به مصاف رقبای خود رفت که در پایان دیدار نخست خود موفق شد با نتیجه 16 بر 12 از سد تیم باشگاه مقدم تهران عبور کند.

اما تیم هیئت کاراته قزوین (الف) در دومین دیدار خود در این رقابت‌ها مقابل تیم قدرتمند تجهیزات رزمی سامکوه راه به جایی نبرد و در پایان با نتیجه 24 بر 2 نتیجه را واگذار کرد.

در دیگر دیدارهای این گروه تیم هیئت کاراته البرز با اقتدار در دو دیدار برگزار شده خود مقابل تیم‌های شهرداری ساوه و باشگاه مقدم تهران  با نتایج مشابه 28 بر صفر مقتدرانه به برتری دست پیدا کرد.

در دیگر دیدارهای این گروه تیم هیئت کاراته اسلامشهر در دیدار نخست خود مقابل تیم تجهیزات رزمی سامکوه با نتیجه 23 بر 4 تن به شکست داد، اما در دومین دیدار خود برابر تیم شهرداری ساوه با نتیجه 15 بر 13 به پیروزی دست یافت.

اما تیم هیئت کاراته قزوین (ب) دیگر نماینده استان در این رقابت‌ها که در گروه ششم با تیم‌های هیئت کاراته سمنان، هیئت کاراته قرچک، شهاب گازسوز و تیم شوتوکان اصفهان هم‌گروه است، مقابل رقیب خود تیم هیئت کاراته سمنان کار دشواری را پیش رو نداشت و در پایان با نتیجه 25 بر 3 به پیروزی دست یافت.

تیم شوتوکان اصفهان با پیروزی 25 بر 6 مقابل تیم شهاب گازسوز تهران در صدر جدول رده‌بندی این گروه قرار گرفت.

در گروه نخست این رقابت‌ها تیم شهید مقدسی تهران با برتری 21 بر 7 مقابل تیم آرش ماکو و پیروزی ارزشمند 28 بر صفر برابر تیم هیئت کاراته ملارد (الف) در صدر این گروه ایستاد.

تیم کاراته سلیمی رشت هم در تک بازی برگزار شده خود در این دوره از رقابت‌ها مقابل تیم باشگاه شهید حاج شعبانعلی تهران با نتیجه 26 بر یک به برتری دست یافت و در صدر جدول گروه دوم این مسابقات قرار گرفت.

اما در گروه سوم این مسابقات تیم شهرداری سیرجان هم با حساب 23 بر 4 از سد تیم شرکت بام ایران عبور کرد و عنوان نخست این گروه را به خود اختصاص داد.

تیم شهرداری اراک هم از جمله تیم‌های موفق و پیروز این هفته از رقابت‌ها بود که در دو دیدار برگزار شده خود مقابل تیم‌های آکادمی کاراته باران و باشگاه شریعتی گوجوریوسی واکای به برتری دست پیدا کرد و در صدر گروه پنجم این مسابقات قرار گرفت.

انتهای پیام/77004/ت40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول