اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش:

تجمیع مدارس موجبات نارضایتی مردم آبپخش را فراهم کرده است

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: تجمیع مدارس موجبات نارضایتی مردم آبپخش را فراهم کرده است.

تجمیع مدارس موجبات نارضایتی مردم آبپخش را فراهم کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حسین عباسی صبح امروز در نشست مردم و مسئولان آبپخش با نماینده دشتستان در مجلس اظهار داشت: رفع مشکلات و موانع پیشرفت شهر آبپخش اساسی‌ترین خواسته مردم این شهر است و همه مسئولان باید به این موضوع توجه داشته باشند.

وی افزود: در سال‌های گذشته به دلایل گوناگون شهر آبپخش به حقوق خود نرسیده است و از مسئولان انتظار داریم برای احیای حقوق عقب‌ افتاده آبپخش با ما همکاری کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش با اشاره به سه مشکل اساسی شهر آبپخش، خاطرنشان کرد: استقرار ادارات و دستگاه‌های اجرایی، تجمیع مدارس آبپخش و مباحث و مشکلات کشاورزی دغدغه‌های اساسی مردم آبپخش است که در مرحله اول باید شاهد رفع آن باشیم.

عباسی بیان داشت: در سال‌های اخیر مسئولان فقط شعار داده‌اند و انتظار داریم از این به بعد مسئولان عملگرایی را به‌ جای شعار سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: مردم آبپخش در حوزه صنعت کشاورزی با مشکلات فراوانی مواجه هستند و در روزهای اخیر نرخ آب‌بهای نخیلات منطقه آبپخش به مهم‌ترین دغدغه کشاورزان و نخلداران تبدیل شده و درد مردم در این زمینه را به مسئولان نیز اعلام کرده‌ایم.

این مسئول اذعان داشت: افزایش 68 درصدی آب بهای نخیلات در صورتی که عرف افزایش آب بها در سال‌های قبل 20 درصد بوده است، اعتراض شدید کشاورزان را به دنبال داشته است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: در روزهای اخیر ملاقات‌های مکرری با کشاورزان منطقه آبپخش داشته‌ایم و در این دیدارها عموم کشاورزان عدم رضایت و گله‌مندی خود از سطح فعالیت‌های شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان را اعلام کرده‌اند.

عباسی ابراز داشت: به کشاورزان اعلام کرده‌ایم که به هیچ وجه آب بهای نخیلات خود را تا قبل از کاهش مبلغ آب بها به 400 تومان که مصوب کارگروه کشاورزی شهرستان است، پرداخت نکنند.

وی با تاکید بر اینکه از تجمیع مدارس آبپخش ناراضی هستیم، افزود: در حوزه آموزش و پرورش در شهر آبپخش با مشکلات و چالش‌های جدی رو به رو هستیم که در ماه‌های گذشته مکررا آنها را به مسئولان شهرستان اطلاع‌رسانی کرده‌ایم، ولی تاکنون نتیجه مطلوب در این زمینه حاصل نشده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: استقرار داروخانه شبانه‌روزی و افزایش امکانات مرکز بهداشتی آبپخش از دغدغه‌های مهم مردم آبپخش است که امیدواریم مسئولان بهداشتی شهرستان به صورت ویژه به آن توجه داشته باشند.

عباسی بیان داشت: انجام برخی از امور به واسطه روابط به جای ضوابط از مسائلی است که در سال‌های اخیر سبب عقب‌افتادگی آبپخش شده است.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول