اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آبپخش تاکید کرد

تلاش ناجا برای تامین امنیت مدارس/ مردم آبپخش همکاری کنند

فرمانده انتظامی آبپخش گفت: با تمام توان برای تامین امنیت مدارس آبپخش تلاش می‌کنیم و از مردم نیز انتظار داریم در این زمینه با ما همکاری کنند.

تلاش ناجا برای تامین امنیت مدارس/ مردم آبپخش همکاری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عقیل جوکاری شامگاه دوشنبه در نشست مسئولان اجرایی آبپخش اظهار داشت: تأمین امنیت شهروندان مهم‌ترین مأموریت مسئولان به ویژه مسئولان انتظامی است و نهایت توان خود را در این مسیر به کار گرفته‌ایم.

وی افزود: برای تأمین امنیت و آسایش مردم تمام توان خود را گرفته‌ایم و هم‌اکنون وضعیت خوبی را در شهر آبپخش شاهد هستیم.

فرمانده انتظامی بخش آبپخش خاطرنشان کرد: رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان از مسائل مهمی است که به امنیت شهری کمک فراوانی می‌کند و انتظار داریم شهروندان آبپخشی نکات و موارد امنیتی را نسبت به اموال خود رعایت کنند.

جوکاری بیان داشت: سهل‌انگاری مال‌باختگان مهم‌ترین علت سرقت در آبپخش محسوب می‌شود و با رعایت نکات ایمنی این موضوع به میزان چشم‌گیری کاهش می‌یابد.

وی اضافه کرد: در بحث امنیت تمام دستگاه‌ها و نهادها باید مشارکت داشته باشند و تلاش همه دستگاه‌های اجرایی برای دستیابی به امنیت پایدار در شهرها ضروری است.

این مسئول اذعان داشت: در ماه‌های اخیر تلاش‌های خیلی خوبی در راستای ارتقای سطح امنیتی آبپخش صورت گرفته و بهبود چشم‌گیر امنیتی را در آبپخش شاهد بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی بخش آبپخش عنوان کرد: تامین امنیت مدارس از مسائل مهمی است که نیروی انتظامی آبپخش به آن توجه دارد و از مدیران مدارس انتظار داریم با فرماندهی انتظامی آبپخش تعامل و همکاری بیش از گذشته داشته باشند.

جوکاری بیان داشت: در روزهای گذشته افرادی که در مسیر مدارس دخترانه ایجاد مزاحمت داشته‌اند را شناسایی و موتورسیکلت آنها را توقیف کرده‌ایم و در ارتباط با مسئله مذکور به اولیای آن‌ها اطلاع‌رسانی کرده‌ایم.

وی افزود: حضور مسئولان مدارس در ساعت تعطیلی و تردد دانش‌آموزان در مسیر مدارس از رویکردهای مهمی است که به امنیت مدارس کمک می‌کند.

جوکاری متذکر شد: انتظار داریم همه مسئولان و شهروندان به توصیه‌های ایمنی که به بهبود وضعیت امنیتی شهر کمک می‌کند توجه داشته باشند و به آن‌ها جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام/2452/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول