اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره گاز آبپخش:

85 درصد علمک‌های گاز آبپخش نصب شد

رئیس اداره گاز آبپخش گفت: 85 درصد علمک‌های گاز آبپخش نصب شد.

85 درصد علمک‌های گاز آبپخش نصب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ایرج نظری صبح امروز در نشست مردم و مسئولان آبپخش با نماینده دشتستان در مجلس اظهار داشت: ارائه خدمات به‌ منظور افزایش رفاه و آسایش مردم از اقدامات مهمی است که مسئولان برای تحقق این موضوع در تلاش هستند.

وی افزود: اداره گاز شهر آبپخش از جوان‌ترین ادارات این شهر است و در طول دوره فعالیت خود از تمام ظرفیت و پتانسیل شرکت گاز استان به‌‎منظور توسعه آبپخش بهره برده است.

رئیس اداره گاز آبپخش خاطرنشان کرد: ایجاد تعامل و تفاهم میان اداره گاز، شورای اسلامی و شهرداری آبپخش از مهم‌ترین اقداماتی است که طی دو سال گذشته شاهد بوده‌ایم و این موضوع در تقویت سطح فعالیت‌های این اداره تاثیر شایانی داشته است.

نظری بیان داشت: احداث 98 درصد شبکه گاز در آبپخش، چهاربرج و ... از اقدامات ارزشمندی است که در دو سال گذشته با تلاش شبانه‌روزی مسئولان گاز تحقق یافته است.

وی اضافه کرد: نصب علمک‌های گاز بلافاصله پس از احداث شبکه گاز در مناطق مختلف از اقداماتی است که در قالب پیگیری‌های اداره گاز شاهد آن بوده‌ایم و این موضوع گامی مهم در راستای تسریع پروژه گازرسانی به آبپخش است.

این مسئول با اشاره به نصب 85 درصد علمک‌های گاز آبپخش، اذعان داشت: براساس اقدامات صورت گرفته و آمارهای موجود تاکنون 85 درصد از مردم آبپخش از نعمت گاز خانگی بهره‌مند شده‌اند.

رئیس اداره گاز آبپخش عنوان کرد: عملیات نصب 15 درصد باقی‌مانده علمک‌های گاز شهر آبپخش طی روزهای آینده شروع می‌شود و بر اساس برآوردهای صورت گرفته تا آخر آبان‌ ماه شاهد نصب 100 درصد علمک‌های گاز آبپخش خواهیم بود.

نظری بیان داشت: ارائه خدمات گاز و گازرسانی به منازل مردم از اقداماتی است که تأثیرات فراوانی در افزایش سطح رفاه عمومی جامعه و رفاه شهروندان دارد و با تمام توان در این زمینه تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول