اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر گناباد مطرح کرد

لزوم تعامل بیشتر شورای شهر با دانشگاه آزاد گناباد

رئیس شورای اسلامی شهر گناباد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی رشته‌هایی دارد که می‌تواند در حوزه شهری و شهرداری یاری‌رسان شورا و مجموعه‌های شهری باشد.

لزوم تعامل بیشتر شورای شهر با دانشگاه آزاد گناباد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، ابوالقاسم شفیعی عصر امروز در جمع اعضای شورای شهر گناباد اظهار داشت: شهرستان گناباد که یک شهر مذهبی و با مردمانی متعهد است، طبق آمار ارائه شده توسط نیروی انتظامی، یکی از معدود شهرهایی است که دانشگاه آزاد اسلامی خیلی زود در ساختار اجتماعی و در تار و پود آن پذیرفته و حل شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر گناباد افزود: دانشگاه آزاد اسلامی رشته‌هایی دارد که می‌تواند در حوزه شهری و شهرداری یاری‌رسان باشد.

شفیعی خواستار همفکری، تعامل و مشاوره بین شورا و دانشگاه شد و در این زمینه برگزاری همایشی را پیشنهاد داد که دو طرف از ظرفیت‌ها استفاده مطلوب کنند.

وی گفت: شورا این آمادگی را دارد که از نظرات، پیشنهادها و طرح‌های دانشگاه برای توسعه و پیشرفت شهرستان استفاده کند.

هادی محمدپور یکی از اعضای شورای شهر گناباد نیز در این نشست شورا را یک تیم دانشگاهی دانست و افزود: شورا نیاز تنگاتنگی به ارتباط با دانشگاه دارد چرا که دانشگاه محل توسعه فکر و ایجاد فکر است و ما باید از این نظرات استفاده کنیم.

محمدپور در ادامه خواستار این شد که در کنار کانون بسیج و شورای هم‌اندیشی اساتید، کانون هم‌اندیشی شورا و دانشگاه ایجاد گردد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد نیز گفت: تمام کسانی که دلشان برای گناباد می‌تپد باید برای آبادانی و پیشرفت شهرستان کارهای بزرگی انجام دهند و از ظرفیت‌ها نهایت استفاده را ببرند.

حسین مجتبوی افزود: شوراها برآمده از خواسته‌های به‌حق مردم هستند که نقش بسیار تاثیرگذاری در حل مشکلات و مسائل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مردم دارند.

مجتبوی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی گناباد به عنوان قدیمی‌ترین دانشگاه شهرستان در این زمینه به عنوان یک نیروی علمی و دانشگاهی با تمام قوا و توان می‌تواند برآیند نیروها را در خدمت شورا قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: تعیین اولویت‌های پژوهشی، ایجاد شورای نخبگان و تحصیل‌کرده‌های گناباد، تاسیس دایرة‌المعارف گنابادشناسی و… از جمله طرح‌های پیشنهادی این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد همچنین در ساخت پروژه‌های عمرانی دانشگاه، خواستار همفکری و مشاوره اعضای شورا شد.

انتهای پیام/2202/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول