اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور احکام از سوی مرکز هنرهای نمایشی

شورای نظارت بر نمایش مازندران منصوب شدند

شورای نظارت بر نمایش مازندران با صدور احکام رسمی از سوی مرکز هنرهای نمایشی منصوب شدند.

شورای نظارت بر نمایش مازندران منصوب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، با صدور احکام رسمی از سوی مرکز هنرهای نمایشی سینا دلشادی، رحیم ناظریان، مهدی رمضانی، نبی‌الله مهمان‌نواز و مهدی برادران به عنوان اعضای دوره دوم شورای نظارت بر نمایش مرکزی مازندران منصوب شدند.

مهدی رمضانی با رأی اکثریت اعضا دبیری این شورا را بر عهده گرفت.

در این احکام که حدود یک ماه پیش به امضای قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسید، آمده است: نظر به اهمیت کارشناسی و صداقت و مسئولیت خطیر در امر ارزشیابی و نظارت بر هنرهای نمایشی و معیار عدالت و تقوا در اندیشه و عمل، بنا به پیشنهاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به موجب این ابلاغ برای دوره دو ساله به سمت عضو شورای نظارت بر نمایش مازندران منصوب می‌شوید.

بر اساس ضوابط شورای عالی انقلاب فرهنگی در ترکیب شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش مازندران، سینا دلشادی هنرمند تئاتر و مدیر حوزه هنری مازندران و نبی‌الله مهمان‌نواز هنرمند پیشکسوت تئاتر استان به عنوان کارشناسان آشنا به امور سیاسی و اجتماعی، مهدی برادران به عنوان کارشناس امور مذهبی با معرفی اداره کل ارشاد و تأیید سازمان تبلیغات استان، مهدی رمضانی کارشناس ارشد کارگردانی تئاتر و مدرس دانشگاه و رحیم ناظریان کارشناس ارشد ادبیات نمایشی به عنوان کارشناسان تئاتر حضور دارند.

به گزارش فارس، شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش مرکزی مازندران چهار سال پس از تأسیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری و تفکیک امور این شهرستان از اداره کل ارشاد مازندران، اوایل سال گذشته طی مراسمی با حضور محمدرضا الوند مدیر شورای نظارت بر نمایش مرکز هنرهای نمایشی و حجت الاسلام ابراهیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران رسماً آغاز به کار کرد.

بر این اساس اعضای دوره گذشته شورای نظارت استان با یک تغییر و جایگزینی سینا دلشادی به جای شهرام حبیب‌الهی اقدم در دوره دوم، فعالیت خود را به مدت دو سال آغاز کردند.

صدور مجوز اجرای نمایش برای گروه‌های خارج از استان، صدور مجوز برای متقاضیان اجرا در بیش از یک شهرستان، رسیدگی به تقاضای گروه‌های هر شهرستان برای اجرا در شهرستان‌های دیگر و همچنین بررسی تقاضاهای تجدید نظر در رأی شوراهای شهرستانی از وظایف شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش مرکزی استان است.

علاوه بر شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش مازندران، 90 نفر در 18 شورای نظارت شهرستانی در سراسر استان کار بررسی، ارزشیابی، صدور پروانه و نظارت بر نمایش را در شهرستان‌های مختلف برعهده دارند.

انتهای پیام/2296/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول