اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل گاز گلستان خبر داد

اشتراک‎پذیری 12400 گلستانی برای مصرف گاز / 95 درصد گلستانی‌ها زیر پوشش گاز

مدیرعامل گاز گلستان گفت: در سال جاری در استان گلستان تعداد 12 هزار و 400 مورد اشتراک‎پذیری صورت پذیرفت.

اشتراک‎پذیری 12400 گلستانی برای مصرف گاز / 95 درصد گلستانی‌ها زیر پوشش گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، رمضانعلی سنگدوینی اظهار داشت: با تلاش کارکنان گاز گلستان در حال حاضر حدود 422 هزار مشترک دربخش شهری و روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‎مند شده‎اند.

وی افزود: در سال جاری در استان گلستان تعداد 12 هزار و 400 مورد اشتراک‎پذیری صورت پذیرفت که از این مقدار تعداد 7 هزار و 500 مورد شهری و 4 هزار و 900 مورد نیز روستایی بود.

سنگدوینی تصریح کرد: از بین 14 شهرستان استان گلستان در بخش شهری شهرستان‎های گرگان با 90 هزار، گنبدکاووس با 44 هزار و علی‎آبادکتول با 24 هزار مشترک رتبه‎های اول تا سوم را دارند.

وی افزود: در همین راستا در بخش روستایی نیز شهرستان گرگان با 30 هزار، گنبدکاووس با 28 هزار و علی‎آبادکتول با 15 هزار 500 مشترک بالاترین تعداد مشترک را جذب کردند.

مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان گفت: در حال حاضر در استان گلستان گاز تمامی 29 شهر و حدود 680 روستا و سازمان استان در مجموع با پوشش جمعیتی 95 درصد مورد بهره‎برداری قرار گرفته است.

سنگدوینی گفت: با توجه به شروع فصل سرما دقت کنند در حین خرید وسایل گاز سوز و بخاری از استاندارد بودن آنها مطمئن شده و وسایل گازسوز خود را توسط سرویس‎کاران مجاز سرویس کنند.

وی ادامه داد: همچنین از هم استانی‎های تقاضا داریم ضمن رعایت دقیق نکات ایمنی، مصرف گاز خود را به درستی مدیریت کرده تا از محل صرفه‎جو‎یی‎های انجام شده توسعه گازرسانی در استان را ادامه دهیم و تعداد بیشتری از مشترکان را از نعمت گازطبیعی بهره‎مند ساخته و شاهد رشد و شکوفایی اقتصاد کشور عزیزمان باشیم.

انتهای پیام/2307/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول