اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد عتبات و عالیات استان بوشهر خبر داد

ساخت ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع) در استان بوشهر

رئیس ستاد عتبات و عالیات استان بوشهر گفت: ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع) بیش از 25 درصد پیشرفت دارد و در بوشهر برای انجام 75 درصد باقیمانده کار با همه توان برای تکمیل آن اهتمام می‌ورزیم.

ساخت ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع) در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، عبدالرضا مطاف پیش از ظهر امروز در نشست ستاد عتبات و عالیات و برنامه‌ریزی شهرستان دشتی گفت: توسعه و بازسازی حرم‌های مطهر ائمه اطهار(ع) مهم و امری متبرک است.

رئیس ستاد عتبات و عالیات استان بوشهر افزود: استان بوشهر اخیراً به این موضوع ورود کرده و اقدامات ارزنده‌ای تاکنون در این راستا انجام داده است.

وی از واگذاری ساخت ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع) به استان بوشهر خبر داد و افزود: این ضریح اکنون بیش از 25 درصد پیشرفت دارد و در بوشهر برای انجام 75 درصد باقیمانده کار با همه توان برای تکمیل آن اهتمام می‌ورزیم.

مطاف تصریح کرد: این ستاد در خصوص جمع‌آوری کمک‌های مردمی، نذورات، طلاجات و ... و همچنین در اعزام نیروی انسانی تاکنون کارهای خوبی انجام داده است.

وی یادآور شد: برای ساخت این ضریح به بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز است و کارگاه ساخت این ضریح تاکنون در شیراز بوده که برای انجام کارهای بعدی وارد استان بوشهر خواهد شد و مردم و مسئولان نیز به گرمی به استقبال این ضریح خواهند رفت.

مطاف خاطرنشان کرد: برای تکمیل این ضریح 250 کیلوگرم نقره و دو کیلوگرم طلا نیاز است و مدت تکمیل آن نیز 6ماه است.

انتهای پیام/66001/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول