اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

استقبال از ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل (ع) در 6 شهر دشتستان

فرماندار دشتستان از استقبال از ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل (ع) در شش شهر دشتستان خبر داد.

استقبال از ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل (ع) در 6 شهر دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی شامگاه سه‌شنبه در نشست هماهنگی استقبال از ضریح مطهر حضرت ابوالفضل (ع) اظهار داشت: مردم شهرستان دشتستان به مهمان‌نوازی شهره هستند و این موضوع را در استقبال از بیرق رضوی نیز به نمایش گذاشتند.

وی افزود: در روزهای گذشته تدارکات لازم به‌منظور برگزاری مراسم استقبال از ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل‌ (ع) در شهرستان دشتستان صورت گرفته است.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: بحث امنیت مهم‌ترین موضوعی است که در مراسم استقبال از این ضریح باید به آن توجه داشته باشیم و در این زمینه هماهنگی‌های لازم در شورای تامین دشتستان صورت گرفته و با مسئولان امنیتی دشتستان هماهنگی داشته‌ایم.

خرمی بیان داشت: زندگی ما متعلق به ائمه اطهار (ع) است و هر کاری برای آن بزرگواران انجام دهیم کم است و در برابر آثار فراوانی که بر زندگی ما داشته‌اند، ناچیز است.

وی اضافه کرد: نظم‌بخشی به فعالیت هیئت‌های مذهبی شهرستان در روز استقبال از ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل (ع) مساله مهمی است که تبلیغات اسلامی شهرستان باید به آن توجه داشته باشد و در این زمینه هماهنگی‌های لازم را انجام دهد.

این مسئول اذعان داشت: در مباحث فرهنگی شهرستان باید توجه ویژه‌ای به فضای معنوی حضور ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل (ع) در شهرستان داشته باشیم و از آن بهره‌برداری کافی را بکنیم.

فرماندار دشتستان عنوان کرد: علاوه بر استقبال مردم مرکز شهرستان در بخش‌های مرکزی، آبپخش، شبانکاره و سعدآباد نیز شاهد استقبال مردم از این ضریح خواهیم بود.

خرمی ابراز داشت: در بحث جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای ساخت و تکمیل ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل (ع) آمادگی کامل را داریم و تامین 4 میلیارد ریال از اعتبارات لازم برای اجرای این طرح به عهده شهرستان دشتستان قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به سابقه شهرستان دشتستان در فعالیت‌های مذهبی و دینی باید به شکلی برنامه‌ریزی کنیم که بیش از مبلغ تعیین شده در شهرستان دشتستان تامین شود.

انتهای پیام/2452/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول