اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سعدآباد:

مردم سعدآباد آماده استقبال از ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع) هستند

امام جمعه سعدآباد گفت: مردم سعدآباد آماده استقبال از ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع) هستند.

مردم سعدآباد آماده استقبال از ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع) هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام علیرضا کشاورزبارگاهی شامگاه سه‌شنبه در نشست هماهنگی استقبال از ضریح مطهر حضرت ابوالفضل (ع) اظهار داشت: توسعه سطح تعالیم و فرهنگ اسلامی در جامعه مساله مهمی است که در سطح وسیع باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

وی افزود: در بحث فعالیت‌های دینی و مذهبی و توسعه تعالیم اسلامی و سیره اهل بیت (ع) نباید دیدگاه منطقه‌ای داشته باشیم، بلکه باید به نحوی اقدام کنیم که اقدامات ما بیشترین فراگیری را داشته باشد.

امام جمعه سعدآباد خاطرنشان کرد: حضرت ابوالفضل (ع) منشا خیرات و برکات فراوانی در جوامع انسانی است و در بحث انتقال ضریح خیمه‌گاه آن بزرگوار باید به شکلی اقدام کنیم که بیشترین تاثیرگذاری معنوی را در جوامع شاهد باشیم.

کشاورزبارگاهی بیان داشت: با توجه به حضور اهل سنت در استان‌های ساحلی استان بوشهر انتقال ضریح حضرت ابوالفضل (ع) از مسیر شهرستان‌های ساحلی استان از مسائل مهمی است که می‌تواند زمینه‌ساز تاثیرگذاری بیشتر این مساله در جامعه شود.

وی اضافه کرد: انتقال ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل (ع) از جنوب استان فارس به استان بوشهر مساله‌ای است که پیشنهاد می‌کنم مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات به آن توجه کنند.

این مسئول اذعان داشت: استفاده از مسیر مذکور بازتاب بسیار زیادی در سطح جامعه خواهد داشت و سبب افزایش چشمگیر در جمع‌آوری مبالغ کمک‌های مردمی می‌شود.

امام جمعه سعدآباد عنوان کرد: شهرستان دشتستان در مسیر بدرقه ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل العباس (ع) نیز می‌تواند میزبان این ضریح باشد، لذا استفاده از مسیر پیشنهادی سبب بهره‌مندی سطح بیشتری از استان بوشهر از فضای معنوی موجود می‌شود.

کشاورزبارگاهی بیان داشت: قطعا عشق و علاقه مردم استان بوشهر به اهل بیت (ع) تاثیر به‌سزایی در جمع‌آوری مبالغ مورد نظر به‌منظور بازسازی عتبات عالیات خواهد داشت.

بخشدار سعدآباد نیز در این نشست گفت: بخش سعدآباد آمادگی لازم برای استقبال از ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل (ع) را دارد و به بهترین شکل شاهد میزبانی مردم سعدآباد از این ضریح خواهیم بود.

عبدالرحیم افروغ در پایان بیان داشت: با اشاره به اینکه بخش سعدآباد دو منطقه پرجمعیت شهری را در خود جای داده است از مسئولان ستاد عتبات عالیات دشتستان انتظار داریم مدت زمان بیشتری برای میزبانی سعدآباد از این ضریح متبرک در نظر بگیرند.

انتهای پیام/2452/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول