اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان دشتستان خبر داد

پیشرفت فیزیکی 25 درصدی ساخت ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل (ع)

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان دشتستان از پیشرفت فیزیکی 25 درصدی ساخت ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل (ع) خبر داد.

پیشرفت فیزیکی 25 درصدی ساخت ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مهدی سنگی ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: استقبال از ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل ‌العباس (ع) مهم‌ترین برنامه فرهنگی است که در روزهای آتی شاهد آن خواهیم بود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته نشست‌های متعددی با مسئولان شهرستان برگزار شده و هماهنگی‌های لازم به‌ منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم صورت گرفته است.

سنگی ادامه داد: مردم دشتستان سابقه‌ای درخشان در زمینه فعالیت‌های مذهبی و عشق به اهل بیت (ع) دارند و یقیناً درباره مشارکت‌های مردمی به‌ منظور بازسازی و توسعه عتبات عالیات نیز فعالیت‌های چشمگیری خواهند داشت.

وی اضافه کرد: ایجاد دفاتر نمایندگی ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرهای مختلف دشتستان از اقداماتی است که در روزهای گذشته شاهد آن بوده‌ایم و هدف از اجرای این طرح ارتباط بیشتر مردم با ستاد و افزایش سطح جمع‌آوری مشارکت‌های مردمی است.

این مسئول ادامه داد: حضور خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل العباس (ع) در شهرهای مختلف دشتستان از اقدامات ارزشمندی است که آثار معنوی بالایی به دنبال دارد و در هفته جاری شاهد اجرای این امر در سطح این شهرستان خواهیم بود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان دشتستان تصریح کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته این ضریح صبح سه‌شنبه در دالکی، سه‌شنبه شب در وحدتیه، صبح چهارشنبه در سعدآباد، شامگاه چهارشنبه در شبانکاره، صبح پنج‌شنبه در آبپخش و ظهر پنج‌شنبه در برازجان خواهد بود.

سنگی اضافه کرد: هم‌اکنون برخی از مناطق روستایی دشتستان خواستار حضور ضریح در آن مناطق هستند که در روستاهای مسیر انتقال شاهد توقف کوتاه ضریح خواهیم بود و از بخشداران انتظار داریم زمینه حضور مردم سایر روستاها را نیز در مراکز بخش فراهم کنند.

وی افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته و برنامه‌ریزی ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان و نمایندگی‌های ستاد در بخش‌های تابعه دشتستان برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ارزشمندی در مدت زمان حضور این ضریح در دشتستان برگزار می‌شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات دشتستان اظهار کرد: کارگاه ساخت ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل (ع) در استان فارس قرار داشته و پس از تجهیز کارگاه استان بوشهر ادامه مراحل ساخت در این استان انجام می‌شود و مردم دشتستان در مسیر ورود به استان از این ضریح استقبال می‌کنند.

سنگی خاطرنشان کرد: این ضریح هم‌اکنون 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با برنامه‌ریزی مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر در شش ماه آینده شاهد تکمیل و اتمام مراحل ساخت ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل (ع) خواهیم بود.

وی گفت: از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی دشتستان انتظار داریم در مدت زمان حضور ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل (ع) در شهرستان دشتستان نهایت همکاری را با ستاد بازسازی عتبات عالیات داشته باشند.

انتهای پیام/2452/ز40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول