اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر :

ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع)در بوشهر تکمیل می‌شود

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهرگفت: ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع) که بیش از 20 درصد پیشرفت دارد به همت هنرمندان بوشهری تکمیل می‌شود.

ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع)در بوشهر تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالرضا مطاف عصر امروز در نشست ستاد استقبال از ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع) به فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر اشاره کرد و گفت: اعضای این ستاد رزمندگان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس هستند که در نظافت و غبارروبی و بازسازی عتبات عالیات فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع) در شیراز ساخت آن آغاز شده بود گفت: این ضریح اکنون 20 درصد پیشرفت دارد و برای تکمیل آن به بوشهر منتقل می‌شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر با بیان اینکه برای تکمیل این ضریح 20 میلیارد ریال نیاز است تصریح کرد: با جمع‌آوری کمک‌های مردمی، نذورات، طلاجات و همچنین در اعزام نیروی انسانی تاکنون فعالیت‌های مطلوبی توسط این ستاد انجام گرفته است.

مطاف با اشاره به اینکه ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع) در مدت شش ماه در بوشهر به همت هنرمندان بوشهری تکمیل می‌شود، افزود: این ضریح هفته آینده برای تکمیل به بوشهر منتقل می‌شود که تمهیدات لازم برای استقبال مردم از این ضریح متبرک انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات از جایگاه ویژه‌ای در سطح کشور برخوردار است گفت: نماینده مقام معظم رهبری، نماینده رئیس جمهور، رئیس سازمان اوقاف، شورای ائمه جمعه و فرمانده سپاه قدس از اعضای اصلی ستاد مرکزی هستند و تاکنون برنامه‌های ارزشمندی توسط این ستاد انجام گرفته است.

انتهای پیام/66006/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول