اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اوقاف و امور خیریه قشم

برگزیدگان مسابقات مرحله شهرستانی قرآن در قشم مشخص شدند

سرپرست اوقاف و امور خیریه قشم از استقبال «کم نظیر و مطلوب» مردم این شهرستان از سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم و مشخص شدن نفرات برگزیده این مسابقات خبر داد.

برگزیدگان مسابقات مرحله شهرستانی قرآن در قشم مشخص شدند

علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم با اشاره به برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در این شهرستان طی روزهای گذشته، گفت: 240 نفر در مرحله شهرستانی سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که در قشم برگزار شد، شرکت کردند.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات با استقبال خوب قرآن دوستان همراه شده است که نشان از علاقه مردم شهرستان به امور قرآنی دارد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه قشم افزود: این دوره از مسابقات در محل آستان مقدس امامزاده سید مظفر (ع)، مسجد امام رضا (ع) محله سجادیه، مسجد علی‌‌ابن‌ ابی‌طالب (ع) لارک و دبستان شهید مطهری قشم برگزار شد.

این مسئول بیان داشت: در بخش قرائت بزرگسالان آقایان، وحید مهدی‌زاده، عبدالرسول حاجبی و در بخش خواهران، زهره اسماعیلی، کلثوم عالی‌زاده و اکرم اعرابی بالاترین امتیاز را کسب کردند.

محمدی گفت: در بخش ترتیل بزرگسال آقایان نیز محمد پوازی، مهدی محمدی، عمر رضایی و خواهران اسما محمدی، خیری خیراندیش و اعظم پور‌علی موفق به کسب رده‌های برتر شدند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه قشم در ادامه افزود: در بخش یک جز نیز محمد فخاری، محمد رحیمی و فاطمه فخاری، انسیه فخاری و در حفظ کل احمد آجی، حفظ 20 جز احمد نساج، علی پاینده و حفظ 10 جز اکرم پاکزاد، معصومه نیک اختران و مدینه ابراهیمی مقام‌های برتر را کسب کردند.

وی تصریح کرد: در حفظ دو جز همچنین شکوفه عسل شامیری، محمد انصاری و ترتیل شکوفه، محمد نبی افتاده نیز حائز عناوین برتر شدند.

محمدی اذعان داشت: در بخش اذان آقایان بزرگسال روح‌الله بازماندگان، جواد ذاکری و مازیار سهرابی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و در بخش اذان خانم‌ها، شکوفه محمد افرازی رتبه برتر را کسب کرد.

انتهای پیام/88001/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول