اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان خبر داد

برگزاری مسابقات قرآنی در میان 8 هزار زندانی

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: سی و ششمین مسابقات درک و مفاهیم قرآنی به همت اداره کل اوقاف و امورخیریه اصفهان در زندان مرکزی اصفهان برگزار و هشت هزار زندانی در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

برگزاری مسابقات قرآنی در میان 8 هزار زندانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رمضان امیری ظهر امروز در مراسم برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات حفظ، ترتیل، قرائت و مفاهیم و اذان ویژه مدد‌جویان زندانیان استان اصفهان اظهار کرد: این دوره از مسابقات در جمع مددجویان زندان برگزار شد که جمعی از مدجویان در زندان مرکزی در این مسابقات شرکت کردند.

وی با بیان اینکه حدود 700 نفر زندانی در زندان مرکزی اصفهان در حال حفظ قرآن از جزء یک تا سی و 600 نفر زندانی تاکنون حافظ قرآن شده‌‌اند، افزود: این دوره مسابقات با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان برگزار شده است.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان تصریح کرد: همچنین امروز حدود هشت هزار نفر زندانی برای درک مفاهیم قرآنی توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان به صورت مکتوب طی سه روز در این مسابقات شرکت کرده‌اند که هدیه افراد برتر نیز توسط اداره اوقاف پرداخت می‌شود.

وی به هدف از برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات حفظ، ترتیل، قرائت و مفاهیم و اذان اشاره کرد و ادامه داد: هدف از برگزاری این مسابقات بالابردن سطح معلومات دینی مددجویان و تاثیر‌گذاری معنوی قرآن بر روی این افراد است.

امیری با بیان اینکه هر زندانی در صورتی یک جزء قرآن حفظ کنند، یک ماه مرخصی می‌رود، تاکید کرد: بسیاری از زندانیانی که به امر حفظ قرآن مشغول شده‌اند، برکات بسیاری از تاثیر قرآن در زندگی خود مشاهده کرده‌اند.

انتهای پیام/63012/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول