اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته جهانی کودک

جشنواره بادبادک‌های رنگی در ساحل طولا قشم برگزار شد

جشنواره بادبادک‌های رنگی در شهر طولا قشم به مناسبت روز جهانی کودک با حضور کودکان و خانواده‌های قشمی برگزار شد.

جشنواره بادبادک‌های رنگی در ساحل طولا قشم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، احمد بازماندگان قشمی رئیس شورای اسلامی طولا شامگاه جمعه در بخش پایانی جشن بادبادک‌های رنگی گفت: ویژه برنامه‌های جشن جهانی کودک، با هدف ایجاد لحظاتی شاد و با نشاط برای کودکان همراه با معرفی منطقه اکوپارک طولا برگزار شده است.

وی افزود: در این مراسم قریب به 3 هزار نفر بازدید کننده حضور داشته و به همین منظور دهیاری و شورای اسلامی طولا با توجه به استقبال کم‌نظیر در نظر دارد هر چند وقت یک بار در این مکان به مناسبت‌های مختلف جشن برگزار کند.

رئیس شورای اسلامی طولا اضافه کرد: در آینده نزدیک از جشن‌هایی که شورای طولا تصمیم به اجرای آن دارد به جشن دوقلوها اشاره و اضافه کرد این جشن همراه با مسابقه شتر‌سواری برگزار می‌گردد.

وی تصریح کرد: از سازمان‌ها و نهادهای مربوطه درخواست همکاری لازم را با این شورا داریم تا همچنین جشن بادبادک‌های رنگی و جشن دوقلوها نیز با شکوه‌تر برگزار شود.

این مسئول بیان داشت: این جشنواره با همکاری سازمان منطقه آزاد قشم، دهیاری و شورای اسلامی طولا، ژئوپارک قشم، مهدکودک‌ها، بهزیستی قشم، شبکه بهداشت و درمان و با حمایت بانک سرمایه، بانک سامان و رستوران امیران برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، کودکان با استقبال گسترده از این جشنواره، همچنین از تلاش مسئولان ذی‌ربط که با گرامیداشت هفته جهانی کودک با جشن شور و نشاط، جذاب و مهیج همراه با اجرای موسیقی سنتی ازوا و رزیف که توسط ملوانان قشمی برگزار شد قدردانی کردند.

تعدادی از این کودکان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس جشنواره پرواز بادبادک‌ها و بادکنک‌های رنگی را بسیار شادی‌آفرین توصیف کردند و افزودند: رقص و پرواز بادبادک‌ها بر فراز آسمان قشم آرامش، شادابی، نشاط، هیجان و طراوت خاصی به آنان بخشیده است.

در این جشنواره به 70 نفر از کودکان که بهترین نقاشی و بهترین بادبادک را ساخته بودند جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/88001/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول