اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر دبستانی وزارت آموزش و پرورش:

اردبیل در اجرای برنامه قرآنی ابتدایی 15 درصد از میانگین کشوری بالاست

مدیرکل دفتر دبستانی وزارت آموزش و پرورش گفت: استان اردبیل در اجرای برنامه در محضر قرآن ابتدایی 15 درصد از میانگین کشوری جلوتر است.

اردبیل در اجرای برنامه قرآنی ابتدایی 15 درصد از میانگین کشوری بالاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا رحیمی عصر امروز در جلسه بررسی عملکرد پروژه مهر استان اردبیل در سالن جلسه اداره کل اظهار داشت: استان اردبیل در ابعاد مختلف مأموریت‌ها و شاخص‌های ارزیابی نسبت به میانگین کشوری وضعیت مطلوب و خوبی دارد.

وی تصریح کرد: استان اردبیل در حوزه آموزش ابتدایی وضعیتش خیلی خوب و دارای ابتکار و تجربه بسیار ارزشمندی است و به عنوان یکی از استان‌ها برای کسب تجربه در کشور معرفی می‌شود.

رحیمی غرض از تشکیل این جلسه را تشکر و قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مجموعه آموزش و پرورش استان و ابلاغ سلام و مراتب قدردانی دکتر علی‌اصغر فانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش به فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش عنوان کرد که در کنار آن تعامل بازخورد گزارش‌های دریافتی از فعالیت‌ها، بررسی مستندات و عملکرد برنامه‌های اجرا شده انجام می‌گیرد.

مدیرکل دفتر دبستانی وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: استان اردبیل در اجرای برنامه در محضر قرآن ابتدایی 15 درصد از میانگین کشوری جلوتر است، در جذب بازماندگان از تحصیل قدم‌های خوبی برداشته شده و با 99.3 درصد بالاتر از میانگین کشوری که 98.74 است، قرار دارد.

رحیمی موفقیت استان را وجود نیروی انسانی خبره در حوزه ابتدایی و مجموعه آموزش و پرورش عنوان کرد و ادامه داد: استان اردبیل در کیفیت‌بخشی و اجرای برنامه آداب و مهارت‌های زندگی با 90 درصد بیشتر از میانگین کشوری که 70 درصد است، جلو افتاده و در رسیدگی به کلاس‌های چند پایه روستایی و بهبود اختلالات یادگیری وضعیت مطلوبی داشته و در بحث پروژه‌های علمی ابتدایی نیز 1.3 درصد بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.

در این جلسه احمد محمودزاده مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گزارشی از برنامه‌های کیفیت‌بخشی آموزشی و پرورشی، ساماندهی و آموزش نیروی انسانی، ساماندهی فضاهای آموزشی و پرورشی، تعمیر و تجهیز مدارس، اطلاع‌رسانی و توجیه و تبلیغ برنامه‌ها ارائه داد و اعلام کرد که در تمامی ارزیابی‌های وزارت، استان اردبیل حائز رتبه کشوری است.

حضور نمایندگان وزارت آموزش و پرورش برای ارزیابی پروژه مهر 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نمایندگان وزارت آموزش و پرورش به منظور بررسی عملکرد پروژه مهر در استان اردبیل حضور یافتند.

مجتبی باغدارنیا معاون دفتر امور مجلس وزارت، قاسم مستقیم مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت، علیرضا رحیمی مدیرکل دفتر دبستانی وزارت و کاوه مظلوم‌نژاد رئیس اداره ارزیابی عملکرد کارکنان و مدیران وزارت آموزش و پرورش در استان اردبیل حضور یافتند.

در جلسه‌ای که با حضور معاونان، مدیران و رؤسای آموزش و پرورش نواحی یک و دو اردبیل، مشگین‌شهر و اصلاندوز معاونان و کارشناسان آموزشی در سالن جلسه اداره کل تشکیل شد.

ابتدا مدیرکل آموزش و پرورش استان عملکرد کمیته‌های پنجگانه پروژه مهر را توضیح داد و کلیپ اهم عملکرد نیز به نمایش گذاشته شد، سپس نمایندگان وزارت متبوع با عرض خدا قوت، سلام و مراتب قدردانی دکتر علی‌اصغر فانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش را مبنی بر آغاز مهر روان و بانشاط مدارس به فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش ابلاغ کردند و از نزدیک عملکرد پروژه مهر استان را مورد بررسی قرار دادند.

انتهای پیام/62007/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول